کد خبر : 13912
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 - 8:21

کلنگ پروژه ۴۰۰ واحدی فرهنگیان قم زمین زده شد

کلنگ پروژه ۴۰۰ واحدی فرهنگیان قم زمین زده شد
آیین کلنگ‌زنی پروژه ۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن فرهنگیان استان قم طی مراسمی با حضور شماری مسوولان آموزش و پرورش و سرپرست معاونت عمرانی استانداری قم به زمین زده شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ رییس هیات مدیره مسکن فرهنگیان استان قم روز جمعه در حاشیه این آیین، گفت: امروز کلنگ ۴۰۰ واحد مسکونی در زمینی به وسعت ۳۴۵۰۰ متر مربع در منطقه تپه سلام با نام شهرک سلام فرهنگیان با حضور مسئولین استانی بر زمین خورد.

حمیدرضا قزاقی با اشاره به اینکه ذینفعان این طرح از فرهنگیانی هستند که فرم ج آنان مثبت بوده خاطرنشان کرد: پس از غربالگری اولیه تعداد ۴۰۰ نفر از این عزیزان مشمول طرح مسکن در غالب نهضت ملی مسکن شده اند.

 

وی ادامه داد: در این طرح تعدادی از فرهنگیان که در سال ۱۳۹۸ در طرح مسکن ثبت نام کرده بودند اما به دلیل عدم تأمین منابع از ادامه کار بازمانده بودند دعوت شدند.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص اهمین توجه به مساله معیشت معلمان گفت: امروز با رویکرد اهمیت جایگاه معلم و پوشاندن جامه عمل به منویات مقام عظمای ولایت با همراهی نهاد های استانی مشغول انجام این طرح شده ایم.

 

وی در خصوص مشارکت اعضا در این طرح خاطر نشان کرد: پیگیری هایی برای تسهیل در پرداخت سهم فرهنگیان در تأمین منابع انجام خواهد شد.

گفتنی است کلنگ ۴۰۰ واحد مسکونی در زمینی به وسعت ۳۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع در منطقه تپه سلام با نام شهرک سلام فرهنگیان با حضور مسوولان استانی بر زمین خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.