کد خبر : 5562
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1402 - 18:08

جانشین سپاه استان قم:

نقش اساتید بسیجی در باز کردن گره‌های ذهنی نسل جوان بی‌بدیل است

نقش اساتید بسیجی در باز کردن گره‌های ذهنی نسل جوان بی‌بدیل است
جانشین سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام استان قم گفت: اساتید بسیجی نقش و تأثیر بی‌بدیلی بسیار در باز کردن گره‌های ذهنی دانشجویان و نسل جوان دارند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سردار مهدی کبیری پور، جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه السلام در همایش بسیج اساتید کشور که در سالن همایش‌های موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی رحمت الله، برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی قاعده و پایه تفکر بسیجی را داشتن مسئولیت الهی دانستند و لذا این قاعده و بنیاد به ما حکم می‌کند که نسبت به اهداف و موضوعات جامعه و انقلاب خود را مسئول بدانیم.

وی اضافه کرد: بر همین اساس برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های الهی باید حرکت کنیم و در این‌ بین اساتید بسیجی در خط مقدم هستند و می‌توانند این احساس مسئولیت را بین دانشجویان تقویت کنند.

جانشین سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام استان قم افزود: دشمنان در تلاش هستند تا احساس مسئولیت پذیری را در بین مردم کم رنگ کنند تا هر کس تنها به کار‌های فردی خود بسنده کند.

وی اهمیت جهاد تبیین را مورد توجه قرار داد و گفت: همه هدف ما باید بر این معطوف شود که این جهاد الهی خاموش نشود و حساسیت عموم مردم نسبت به حوادث و موضوعات اجتماعی بیشتر شود.

سردار کبیری پور گفت: اساتید بسیجی نقش و تأثیر بسیار در باز کردن گره‌های ذهنی دانشجویان و نسل جوان دارند.

جانشین سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام استان قم با بیان اینکه دانشگاه‌ها در فتنه اخیر آماج حملات دشمنان بودند، گفت: اگر دانشجویان بیدار باشند جامعه پویاتر شده و رو به‌ جلو حرکت می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.