کد خبر : 9328
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 شهریور 1402 - 17:48

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم مطرح کرد:

کمک ۹.۵ میلیاردی خیرین قم برای تهیه ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان کم برخوردار

کمک ۹.۵ میلیاردی خیرین قم برای تهیه ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان کم برخوردار
مدیر کل آموزش و پرورش استان قم گفت: برای تهیه ملزومات تحصیلی، مشکلات دانش آموزان کم برخوردار حدود ۹ و نیم میلیارد تومان کمک های اهدایی از طرف خیرین اختصاص یافت.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ علیرضا رحیمی  با اشاره به بازگشایی مدارس اظهار داشت: با آغاز سال تحصیلی جدید میزبان سیصد و پنج هزار دانش آموز و تعداد ده هزار پرسنل خواهیم بود که در طول تابستان، بحث ساماندهی و سازماندهی و رتق و فتق امور برای بازگشایی مطلوب انجام شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با بیان سنت نیکوی اهل بیت علیهم السلام در دستگیری از نیازمندان تصریح کرد: آموزش و پرورش هم به دنبال رفع نیاز دانش آموزان کم برخوردار در حد امکان و با کمک خیرین به جمع آوری و تهیه ملزومات تحصیلی آنها پرداخت تا مبادا این عزیزان برای ورود به مدرسه به خاطر نیازهای اولیه دچار مشکل شوند.

وی با تأکید بر ادامه ی اجرای اینگونه برنامه های ارزشمند عنوان کرد: تعداد ۱۳ هزار بسته لوازم و التحریر و ۴ هزار لباس فرم و ۳ هزار کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش ِآموزان قرار گرفت و کل مبلغ کمک های اهدایی به دانش آموزان نیازمند حدود ۹ و نیم میلیارد تومان بوده تا قدمی در راه حل مشکلات دانش آموزان کم برخوردار برداشته شود.

به گفته ی این مقام مسئول با توجه به نزدیک شدن سال تحصیلی جدید اما هنوز تعدادی از دانش آموزان اقدامی برای ثبت نام در مدارس و تهیه کتاب نداشته اند لذا توصیه می شود در اسرع وقت با مراجعه به مدرسه خود نسبت به این مهم اقدام داشته باشند تا در اول مهر با مشکل تأخیر در دریافت کتاب مواجه نشوند.

وی امسال خوشبختانه تعداد قابل توجهی مدرسه نوساز تحویل آموزش و پرورش می شود تا در راستای بهبود وضعیت تعلیم و تربیت در اختیار دانش آموزان قرار گیرد در این روزهای باقی مانده قبل از شروع سال تحصیلی، والدین و دانش آموزان با مراجعه به مدارس با عنوان مکانی ارزشمند می توانند در زمینه رفع مشکلات اقدام نموده چرا که برای بازگشایی مطلوب مدارس نیازمند همراهی اولیا هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.