کد خبر : 6880
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1402 - 8:35

بخشی از محور قم – جعفرآباد ایمن سازی شد

بخشی از محور قم – جعفرآباد ایمن سازی شد
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان جعفر آباد گفت: پروژه ایمن سازی راه دسترسی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و ۱۰ روستای محور قلعه سنگی- پاچیان این شهرستان، در قالب عملیات تعریض، بارریزی، تسطیح و شانه سازی اجرا شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم، مسعود زوارزاده روز یکشنبه در گفت گویی افزود: درقالب این طرح که به صورت امانی اجرا شد، ورودی و خروجی های مسجد حضرت ابوالفضل و راه دسترسی ۱۰ روستای واقع درمسیر ایمن سازی شد.

وی درخصوص مشخصات فنی- اجرایی این طرح که در ارتقای ایمنی و تسهیل سفرهای برونشهری واقع درمسیر نقشی ارزنده دارد گفت: در راستای انجام این پروژه امانی، نسبت به اجرای عملیات بارریزی، تسطیح حریم، رفع افتادگی شانه، آرامسازی و غیره اقدام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جعفر آباد به بازه زمانی اجرا و تکمیل طرح اشاره کرد و گفت: پروژه از اول خردادماه سال جاری عملیاتی شد و در پایان تیرماه مورد بهره برداری قرار گرفت.

زوارزاده تصریح کرد: این پروژه با هشت نفر عوامل فنی و بهره مندی از هفت دستگاه ماشن آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری، اجرا شد.

وی به موقعیت جغرافیایی شهرستان جعفر آباد و نقش محورهای مواصلاتی آن اشاره کرد و یادآور شد: شهرستان جعفر آباد و توابع آن از قطب های دامداری و کشاورزی استان بوده و به دلیل همجواری با استان مرکزی، محور قم- جعفرآباد از ترافیک چشمگیر و ترکیبی حائز اهمیتی برخوردارست.

شهرستان جعفرآباد از دو بخش قاهان و مرکزی تشکیل شده‌ که جمعیت رسمی شهرستان ۲۷ هزار نفر و جمعیت غیر رسمی آن ۴۰ هزار نفر است.

با مصوبه هیات دولت و پیگیری های استاندار وقت قم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تشکیل شهرستان‌های جدید کهک و جعفریه در استان قم تصویب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.