کد خبر : 5829
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 تیر 1402 - 16:19

ساعی:

تاسیس مرکز بین المللی تکواندو در قم از برنامه های فدراسیون است

تاسیس مرکز بین المللی تکواندو در قم از برنامه های فدراسیون است
رئیس فدراسیون تکواندو، تاسیس مرکز بین المللی تکواندو در استان قم را یکی از برنامه های این فدراسیون عنوان کرد و گفت: قم ظرفیت میزبانی از اردوهای تیم های ملی را دارا است و امیدواریم در آینده ای نه چندان دور این اتفاق رخ دهد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛هادی ساعی روز چهارشنبه به همراه سرپرست دبیرکلی و مدیرتیم‌های ملی تکواندو و جمعی دیگر از مسئولان فدراسیون در دیدار با استاندار قم ضمن ارائه گزارشی از شرایط تکواندو از برنامه های آینده این رشته توضیحاتی ارائه کرد.

وی هم چنین در خصوص تکواندو استان قم مواردی بیان کرد و عنوان داشت: سطح تکواندو استان در کشور قابل قبول است و داوران قمی برای اعزام به رقابت‌های بین المللی دعوت شده اند که برای قضاوت در این رقابت ها باید از سوی مسئولان استان حمایت شود.

رئیس فدراسیون تکواندو در بخش دیگری از سخنان خود در مورد برگزاری نخستین کنگره شهدای تکواندوکار، برنامه های مربوطه و اقدامات انجام شده توضیح داد.

اصغر رحیمی سرپرست دبیر کلی فدراسیون تکواندو نیز در این دیدار بیان کرد: در رابطه با برگزاری نخستین کنگره شهدای تکواندوکار چندین جلسه برگزار شده و مقدمات کار در حال پیگیری است.

استاندار قم نیز در این دیدار اظهار کرد: برگزاری چنین برنامه ای با توجه به تعداد قابل توجه شهدا در رشته تکواندو می تواند اثرات زیادی داشته باشد ولی باید با تدارک ویژه و برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

سید محمدتقی شاهچراغی ادامه داد: به معاون سیاسی امنیتی استاندار قم اعلام می کنیم ستاد این کنگره تشکیل و امور مربوطه پیگیری شود و با توجه به شرایط موجود زمان آن مشخص شود.

استاندار قم همچنین در خصوص راه اندازی مرکز بین المللی تکواندو مسائلی مطرح کرد و عنوان داشت همکاری لازم را خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.