کد خبر : 1054
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دی 1401 - 18:50

آیت الله نوری همدانی:

مردم از بیکاری، گرانی و کاهش ارزش پول ملی ناراحت هستند/ مسئولین برای حل این مشکلات تلاش کنند

مردم از بیکاری، گرانی و کاهش ارزش پول ملی ناراحت هستند/ مسئولین برای حل این مشکلات تلاش کنند
مرجع تقلید شیعیان گفت: بیکاری، گرانی کم ارزشی پول ملی این ها اموری هستند که باعث ناراحتی مردم شده و باید مسئولین امر برای حل این مشکلات و رفع این کمبودها تمام توان و سعی خود را به کار بگیرند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با محمد باقر قالیباف؛ رئیس مجلس شورای اسلامی به اصول چهارگانه امام علی(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: امام اول شیعیان در نامه به مالک اشتر می فرمایند: جمع آوری مالیات و نظارت دقیق و صحیح بر بیت المال و استفاده صحیح آن در امور، مبارزه با دشمنان، اصلاح امور مردم و ایجاد زمینه های تربیت و رشد و تعالی برای مردم و آبادی و عمران کشور از جمله اصولی است که باید رعایت شود.
وی با بیان این که این امور باید همواره سرلوحه کارهای مسئولین باشد و از این امور نباید غفلت کرد، ابراز داشت: در نظام ما هم اصل همین مردم هستند و باید عنایت و توجه مسئولان به همین مردم باشد که همیشه پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی و کم شدن قدرت خرید مردم ابراز داشت: متاسفانه مردم به لحاظ قدرت خرید دیگر آن توان سابق را ندارند، بیکاری، گرانی کم ارزشی پول ملی این ها اموری هستند که باعث ناراحتی مردم شده و باید مسئولین امر برای حل این مشکلات و رفع این کمبودها تمام توان و سعی خود را به کار بگیرند.
وی با بیان این که قدرت خرید مردم کم شده است، تصریح کرد: مردم از ما انتظار دارند که مشکلات و نارسایی ها را به گوش مسئولین برسانیم.
آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: باید شاهد رفاه و گشایش اقتصادی و ارزانی در سر سفره های مردم باشیم اما متاسفانه چیزی از گرانی و مشکلات مردم کم نشده و در این چند سال چیزی ارزان نشده است.

وی با اشاره به نقشه ها و توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی افزود: ما باید آنقدر قوی باشیم که دشمنان جرأت نقشه کشی و فکر ضرب زدن به خود راه ندهند. حفظ نظام و یادگارهای امام و پشتیبانی از رهبری از ضروریات است همانگونه که امام و رهبری مکرر در ملاقات هایشان تاکید کرده اند، حل مشکلات اقتصادی مردم و حفظ ارزش های انقلاب و اسلام باید اولیت کار مسئولان باشد حفظ این انقلاب و نظام با حفظ ارزش ها و حل مشکلات مردم میسر است.

این مرجع تقلید به گلایه های مردم اشاره کرد و گفت: مردم از ما گِله مند هستند که چرا مشکلات را به مسئولان انتقال نمی دهیم اما مردم باید بدانند که از مشکلات آنها آگاهیم و آن را بیان می کنیم، ولی متاسفانه انعکاس داده نمی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.