کد خبر : 8656
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1402 - 18:13

میزبانی مسجد مقدس جمکران از ۱۰ هزار زائر اربعین

میزبانی مسجد مقدس جمکران از ۱۰ هزار زائر اربعین
رئیس ستاد مردمی اربعین مسجد مقدس جمکران گفت: در 5 روز نخست فعالیت موکب اربعین در این مکان مقدس، بیش از 10 هزار زائر ایرانی و غیرایرانی از خدمات ارائه شده در مسجد مقدس جمکران بهره مند شدند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ ابراهیم صدوقی با اشاره به فعالیت موکب اربعین مسجد مقدس جمکران در شبستان امام حسن عسکری(ع) این مکان مقدس از ششم ماه صفر، اظهار کرد: این موکب پذیرای زائران ایرانی و غیرایرانی است که از استان های شرقی و کشورهای پاکستان، هند و افغانستان قصد تشرف به پیاده روی اربعین در کربلای معلی را دارند.

وی گفت: با تاکید تولیت مسجد مقدس جمکران مبنی بر تکریم زائرین اربعین به ویژه زائرین غیر ایرانی، مسئولان این مکان مقدس تمام توان و امکانات  موجود را در ارتباط با تسهیل بهره مندی زائرین به کار گرفته اند.

اسکان زائران غیرایرانی در مسجد مقدس جمکران

وی ادامه داد: در پنج روز نخست فعالیت این موکب،  ۱۰ هزار و ۲۳۱ زائر اربعین حسینی پذیرش شدند که ۸ هزار و۹۵۶ زائر ایرانی و یک هزار و ۲۷۴  زائر غیر ایرانی بودند و از خدمات مختلف موکب از جمله اسکان، پذیرایی در سه نوبت صبحانه، ناهار و شام در حد توان مسجد مقدس جمکران استفاده کردند.

  رئیس ستاد مردمی اربعین مسجد مقدس جمکران افزود: با عنایت به بازه زمانی ۲۵ روزه فعالیت این موکب در شهر قم در زمان رفت و برگشت زائرین به کربلای معلی، قطعاً پذیرایی شایسته از خیل عظیم زائران حسینی بدون حمایت و همیاری دستگاه های ذیربط امکان پذیر نیست و امیدواریم دستگاه هایی که متولی امور زائرین در استان قم هستند بیش از پیش در خدمت رسانی به زائرین اربعین، یاری گر مسجد مقدس جمکران باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.