کد خبر : 13528
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1402 - 9:00

بخشدار قاهان:

۳۰۰ میلیارد ریال برای احداث مجتمع آبرسانی قاهان اختصاص یافت

۳۰۰ میلیارد ریال برای احداث مجتمع آبرسانی قاهان اختصاص یافت
بخشدار قاهان از توابع استان قم با اشاره به اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای احداث مجتمع آبرسانی قاهان، گفت: این مجتمع آبرسانی توسط بسیج سازندگی در دست آماده‌سازی است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سلمان محمدزاده  افزود: مجتمع فوق طی یک بازه زمانی ۱۸ماهه تکمیل و در قالب آن مشکل کمبود آب ۲۳ روستای شهر قاهان مدیریت خواهد شد.

 وی یادآور شد: هم‌زمان با طرح احداث مجتمع آبرسانی قاهان، پروژه اتصال آب سرشاخه‌های رود دز به شهرستان جعفرآباد و شهر قاهان نیز در حال پیگیری است.

 وی بیان داشت: در راستای ارتقای امنیت‌بخش قاهان به‌ویژه برخی از مناطق کوهستانی و خالی از سکنه آن در فصل سرد سال، پنج پایگاه جدید بسیج طی یک ماه گذشته راه‌اندازی شده است.

 بخشدار قاهان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده یک دستگاه آمبولانس به همراه پزشک اورژانس به‌زودی در اختیار درمانگاه شبانه‌روزی قاهان قرار خواهد گرفت تا از تردد مردم به شهر قم جلوگیری شود.

 محمدزاده با بیان اینکه هم اینک درمانگاه قاهان از شنبه تا چهارشنبه با حضور پزشک مستقر خدمات‌رسانی می‌کند، یادآور شد: با تعاملات انجام شده یک پزشک دیگر نیز برای فعالیت شبانه‌روزی این درمانگاه در تمام روزهای هفته در این بخش فعال خواهد شد.

 افتتاح نخستین شهرداری شهر قاهان

 وی با تأکید بر اینکه هنوز ادارات دولتی در این بخش مستقر نشده‌اند، ابراز داشت: برای جلوگیری از هرگونه زمین‌خواری و تجاوز به حریم و اراضی ملی باید نیروهای لازم در بخش منابع طبیعی تأمین شود.

 بخشدار قاهان خاطرنشان کرد: با ابلاغ وزارت کشور طی ۲ ماه آینده نخستین شهرداری شهر قاهان فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد تا روند خدمات‌دهی شهری برای مردم بهبود یابد.

 محمدزاده همچنین با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهر قاهان، عنوان کرد: در راستای رونق گردشگری یک مجتمع گردشگری در روستای کهندان آماده بهره‌برداری شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.