کد خبر : 9426
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1402 - 18:05

مدیرکل آموزش و پرورش قم:

سال تحصیلی جدید با ۳۰۵ هزار دانش‌آموز در قم آغاز می‌شود

سال تحصیلی جدید با ۳۰۵ هزار دانش‌آموز در قم آغاز می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت: سال تحصیلی جدید در این استان با حضور بیش از ۳۰۵ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی آغاز خواهد شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ علیرضا رحیمی روز یکشنبه در آیین افتتاح طرح‌های آموزشی استان قم، بیان داشت: دراین رابطه یک‌هزار و ۶۰۰ مدرسه و فضای آموزشی آماده آغاز سال تحصیلی جدید است.

وی اظهار داشت: طی سال تحصیلی جدید حدود ۹.۵ میلیارد تومان جهت تهیه لباس فرم و بیمه دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان قم از طرف آموزش و پرورش استان هزینه شده‌است.

مدیرکل آموزش و پرورش قم با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان در سطح مدارس استان، اظهار داشت: در همین خصوص طی یک‌سال گذشته ۲۵۰ مدرسه استان قم زیباسازی و شاداب سازی شده‌است.

رحیمی با اشاره به نقش مهم مدیران و معلمان در تحقق سند تحول آموزش و پرورش، گفت: اهداف سند تحول بنیادین بدون نقش‌آفرینی و دغدغه مستمر مدیران و معلمان قابل تحقق نیست.

وی اضافه کرد: مدیران مدارس استان باید طرحی را در مسائل آموزشی و تربیتی در پیش بگیرند که برآیند و خروجی نهایی آن، تربیت افراد مومن، شجاع و علاقه‌مند به مباحث دینی و ملی باشد.

رحیمی خاطرنشان کرد: مدیران و معلمان به عنوان امانت‌داران تربیتی و آموزشی جامعه، حق ندارند حرفی بزنند که برخلاف موازین دینی و آموزه‌های انقلاب اسلامی باشد.

۱۷‌طرح‌ آموزشی با ۱۷۵ کلاس درس و با زیربنای ۳۴ هزار و ۷۵۰ مترمربع، روز یکشنبه طی آیینی همزمان با بهره‌برداری از ۲ هزار پروژه آموزشی و پرورشی کشور با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور، در قم به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.