کد خبر : 13896
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1402 - 9:54

برگزاری نمایشگاه آیین انقلاب در بیت امام خمینی (ره) در قم

برگزاری نمایشگاه آیین انقلاب در بیت امام خمینی (ره) در قم
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: شهرداری قم در بیت حضرت امام خمینی (ره) نمایشگاه آئین انقلاب را راه‌اندازی کرده است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد اظهار کرد: سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم تلاش کرده است تا در مناسبت‌های مختلف با استفاده از هنرمندان اقدامات شایسته‌ای انجام دهد.

 وی با اشاره به برگزاری مراسم تئاتر آئینی در ایام فاطمیه افزود: مجموعه‌ای از اقدامات در مناسبت‌های مذهبی تدوین می‌شود و به مرحله اجرا درمی‌آید.

 سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به ساخت خانه موزه‌ها در شهر قم از سال ۱۳۹۶ خاطرنشان کرد: در این مسیر احداث خانه موزه شهدای شاخص در دستور کار قرار گرفته و تا امروز استقبال خوبی از سوی جوانان و نوجوانان از این موضوع شده است.

 طباطبایی‌نژاد با اشاره به نقش‌آفرینی سازمان در دیگر اماکن فرهنگی شهر قم ادامه داد: در بیت حضرت امام خمینی (ره) شهرداری جزو متولیان نیست، اما آنجا را فضاسازی و نمایشگاه آئین انقلاب را راه‌اندازی کرده است.

 وی با تاکید بر تقویت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم از نظر ساختار و بودجه، عنوان کرد: در حال حاضر سه معاونت در سازمان فعال است، اما درصدد هستیم تا با بازنگری انجام شده در اساسنامه و چارت سازمان، تغییراتی ایجاد شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.