کد خبر : 13932
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1402 - 9:00

۲ جایزه جشنواره بین المللی پویانمایی تهران به قم رسید

۲ جایزه جشنواره بین المللی پویانمایی تهران به قم رسید
 برنامه سازان صدا و سیمای قم در سیزدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران در بخش پایان نامه‌های برتر موفق به دریافت تندیس طلایی و در بخش دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی موفق به دریافت دیپلم افتخار شدند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد که در بخش پایان نامه‌های برتر منصوره مولوی از برنامه سازان واحد پویانمایی صدا و سیمای استان قم موفق به دریافت تندیس طلایی و هزینه چاپ پایان نامه شد.
همچنین در بخش دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی سیزدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران، اثر پویانمایی «داوود و جالوت» از صدا و سیمای استان قم به تهیه کنندگی سعید سروش مهر به عنوان اثر برگزیده انتخاب و موفق به دریافت دیپلم افتخار شد.
سیزدهمین جشنواره دوسالانه بین المللی پویانمایی تهران در ۴ بخش از ۱۳ تا ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ با هدف فراهم‌سازی بستری شایسته برای تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌ها با گردآوری و عرضه‌ی هدفمند آثار، کشف توانمندی و تشویق چهره‌های نو ظهور عرصه‌ی پویانمایی به ابتکار و نوآفرینی و گسترش توانایی‌ها با طرح تکنیک‌ها و نگرش‌های تازه برای دستیابی به کیفیتی افزون‌تر در سالن شهید بهنام محمدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.