کد خبر : 9239
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 شهریور 1402 - 9:25

کاهش ۷ درصدی تصادفات فوتی جاده‌ای قم

کاهش ۷ درصدی تصادفات فوتی جاده‌ای قم
رئیس پلیس راه استان قم گفت: در ۵ ماهه امسال ۹۲ نفر در حوادث رانندگی در جاده‌ها استان جان خود را از دست داده اند که در نسبت به پارسال ۷ درصد کاهش داشته است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سرهنگ صدفی هم در جلسه پیشگیری از وقوع جرم استان قم با اشاره به اینکه در ۵ماهه امسال ۴۵ نفر از همشهریان در اثر تصادفات درون‌شهری قم جان خود را از دست دادند گفت: باتوجه‌به آمار‌ها در ۵ماهه امسال تصادفات فوتی در مقایسه با پارسال ۱۷ درصد افزایش‌یافته است.
وی با اشاره به اینکه بیشترین تصادفات شهر قم در دو بلوار شهید خداکرم و بلوار غدیر رخ می‌دهد افزود: پارسال در بلوار غدیر به‌عنوان پرحادثه‌ترین بلوار قم ۱۷ تصادف فوتی رخ‌داده است که با آرام‌سازی و کنترل سرعت در این بلوار در ۵ماهه امسال این تعداد به صفر کاهش‌یافته است.
رئیس پلیس‌راه استان قم هم گفت: در ۵ماهه امسال تردد در محور‌های مواصلاتی استان ۴ درصد افزایش‌یافته است و در ۵ماهه امسال هم ۹۲ نفر در اثر حوادث رانندگی در جاده‌ها استان جان خود را ازدست‌داده‌اند که در مقایسه با پارسال کاهش ۷ درصدی تصادفات فوتی جاده‌ای را نشان می‌دهد.
سرهنگ پناهی افزود: در محور نیزار، دستجرد، آزادراه قم – ساوه و قم – کاشان بیشترین آمار تصادفات در ۵ماهه امسال به ثبت رسیده است.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.