کد خبر : 4148
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 - 8:59

حضور دختران بدمینتون‌باز قمی در مسابقات آسیای میانه

حضور دختران بدمینتون‌باز قمی در مسابقات آسیای میانه
رئیس هیات بدمینتون استان قم گفت: «دینا بهرامی» و «مینا بهرامی» ۲ دختر بدمینتون‌باز قمی،تیم ملی کشورمان را در مسابقات آسیای میانه همراهی می‌کنند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ علی فرجی   درخصوص برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون به میزبانی استان قم، طی سخنانی اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی در بخش بانوان از ۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه به میزبانی استان قم در سطح مطلوبی برگزار شد. و تیم‌ها و ورزشکاران مستعد و باکیفیتی در این رقابت‌ها حضور یافتند.

وی ادامه داد: از تیم هیات بدمنیتون قم دینا و مینا بهرامی در این مسابقات حاضر شدند که با پایان این رقابت‌ها، دو دختر بدمینتون‌باز قمی مجوز حضور در مسابقات آسیای میانه را کسب کردند و همراه تیم ملی خواهند بود.

رئیس هیات بدمینتون استان قم تصریح کرد: یکی از اهداف ما از برگزاری این مسابقات بحث افزایش آمادگی بدنی ورزشکاران قمی بود، اما اتفاق خوشایند دیگری که در این رقابت‌ها رقم خورد، قضاوت خوب و عملکرد فوق‌العاده داوران هیات بدمینتون بود. در این مسابقات ۱۶ داور قضاوت کردند که ۱۴‌ مورد از آن‌ها قمی بودند.

وی افزود: درحال حاضر هیات بدمینتون ۳ داور بانو در سطح درجه یک دارد، باتوجه به این ظرفیت امسال هر ۳ داورمان در کلینیک داوری شرکت خواهند کرد تا آماده قضاوت در آوردگاه‌های بین‌المللی باشند.

فرجی خاطرنشان کرد: همچنین در مسابقات بخش آقایان که خردادماه برگزار می‌شود، پرهام فراهانی و مهدی کنعانی از استان قم در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: تیم المپیاد استعداد‌های برتر هیات بدمینتون در ۲ بخش آقایان و بانوان که از چند نوجوان دختر و پسر قمی تشکیل شده امسال در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور حاضر می‌شود.

رئیس هیات بدمینتون استان قم تاکید کرد: از چند ماه پیش برای این ۲ تیم برنامه‌ریزی‌های بسیاری انجام داده‌ و هدف‌گذاری کرده‌ایم. به‌دنبال این هستیم تا تیم آقایان و بانوان‌مان را پله به پله بالا بیاوریم و ۴ سال دیگر شاهد حضورشان در لیگ‌برتر باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.