کد خبر : 1651
تاریخ انتشار : جمعه 30 دی 1401 - 18:32

اجرای طرح آموزشِ منش استادی و مهارت‌های شاگرد پروری در دانشگاه‌ها

اجرای طرح آموزشِ منش استادی و مهارت‌های شاگرد پروری در دانشگاه‌ها
دکتر زلفی گل در دیدار اعضای جامعه مدرسین گفت: طرح آموزشِ منش استادی و مهارت‌های شاگرد پروری در دانشگاه‌ها از سال آینده در مراکز آموزش عالی اجرا می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عصر امروز در دیدار اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از اجرای طرح منش استادی و مهارت‌های ناب شاگرد پروری از سال آینده خبرداد و گفت: آشنایی اساتید به ویژه اساتید علوم پایه با مهارت‌های شاگرد پروری از نیاز‌های جدی و اساسی دانشگاه هاست.

دکتر محمدعلی زلفی گل با اشاره به ضرورت پیوند صنعت و دانشگاه گفت: ایجاد ارتباط بین دانشگاه و صنعت نیازمند عزم فرابخشی است و باید از تجربه موفق رشته‌های پزشکی که در آن دانشجو به راحتی علوم نظری را با حضور در بیمارستان به مهارت تبدیل می‌کند استفاده کرد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هم در این نشست، با اشاره به نقش اساتید در تقویت روحیه پویایی و تحول گرایی در شاگردان گفت: اساتید با بهره گیری از محتوای درسی تاثیرگذار و روزآمد می‌توانند در ایجاد پویایی و تحول در دانشگاه نقش کلیدی ایفا کنند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به ضرورت تحول در محتوای دروس دانشگاه‌ها گفت: بروز شدن ترجمه‌ها و تولید محتوای جدید توسط اساتید و نخبگان می‌تواند در این زمینه بسیار موثر باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.