کد خبر : 8803
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1402 - 17:55

فرمانده انتظامی استان قم:

خودرو حامل ۸۳ کیلو مواد مخدر در محور مواصلاتی قم متوقف شد

خودرو حامل ۸۳ کیلو مواد مخدر در محور مواصلاتی قم متوقف شد
فرمانده انتظامی استان قم گفت: با کنترل محورهای مواصلاتی، دو دستگاه خودرو سواری و کامیونت شناسایی و توقیف و مقدار ۸۳ کیلو تریاک کشف شد و ۳ نفر در این رابطه بازداشت شدند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از ۸۳ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۳ نفر در این رابطه خبر داد.

وی در تشریح این اقدام گفت: پیرو خبر واصله از منبع مورد وثوق در خصوص حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یک دستگاه خودروی سواری، از بندرعباس به تهران و عبور از محورهای مواصلاتی استان قم، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده مشخص شد علاوه بر خودروی سواری، یک دستگاه خودروی کامیونت نیز با سرنشینان خودروی سواری درارتباط می‌باشد که با کنترل محورهای مواصلاتی هر ۲ دستگاه خودرو شناسایی و توقیف شد.

سردار میرحیدری ادامه داد: در بازرسی از خودروی کامیونت موصوف در محل جاساز شده داخل باک، مقدار ۸۳ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک در قالب ۴۲ بسته کشف شد.

وی اضافه کرد: در این رابطه ۳ نفر دستگیر و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.