کد خبر : 12430
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1402 - 11:08

به مناسبت سالگرد قیام ۱۹ دی؛

مردم قم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

مردم قم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مردم قم به مناسبت قیام خونین ۱۹ دی همانند سال‌های گذشته با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار خواهند کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ به نقل از روابط‌عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، محمدحسن ذاکری‌، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، گفت: در دهه بصیرت امسال بیش از ۱۰۰ برنامه متنوع فرهنگی در استان قم برگزار می‌شود؛ اجتماع مردم قم به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی نیز روز شنبه ۱۰ صبح در مدرسه فیضیه برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های دهه بصیرت در استان قم با قرائت دعای سمات خانواده‌های معظم شهدای استان قم در ۸ دی‌ماه در حسینیه امام خمینی (ره) واقع در خیابان شهدا آغاز می‌شود.

ذاکری گفت: این دهه مقارن با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت حاج‌قاسم سلیمانی است که به همین مناسبت اجتماع دختران و مادران در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و پیاده‌روی خانوادگی در بلوار پیامبر اعظم تا مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اجتماع دختران و پسران حاج‌قاسم، اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند، برپایی یادواره‌های شهدا در سطح مدارس استان و نیز برگزاری همایش زنان تأثیرگذار از جمله برنامه‌های دهه بصیرت در قم است.

ذاکری با اشاره به اینکه تلاش شده تا در اجرای برنامه‌های فرهنگی هم‌افزایی خوبی در بین مجموعه‌های مختلف صورت گیرد و از اقدامات موازی پرهیز شود، ابراز کرد: در پایان دهه بصیرت مردم قم به مناسبت قیام خونین ۱۹ دی همانند سال‌های گذشته با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار خواهند کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.