کد خبر : 9478
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1402 - 9:30

مشکلات زیرساختی شهرستان‌های قم با اتحاد دستگاه‌ها حل‌شدنی است

مشکلات زیرساختی شهرستان‌های قم با اتحاد دستگاه‌ها حل‌شدنی است
معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با بیان اینکه خدمت‌رسانی در نظام جمهوری اسلامی توفیقی است که نصیب مدیران شده است، گفت: مشکلاتی در حوزه زیرساخت‌ها در شهرستان‌ها و روستاها وجود دارد که با اتحاد و همکاری دستگاه‌ها حل‌شدنی است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ احمد حاجی‌زاده در جلسه بررسی مسائل و مشکلات زیر ساخت های شهرستان های جدید تاسیس که با حضور جمعی از مدیران کل دستگاه‌های دولتی و اجرایی و فرمانداران شهرستان‌های استان قم برگزار شد، اظهار داشت: واقعیت این است که شهرستان‌هایی که تازه تاسیس شده‌اند نیازمند نگاه جدی دستگاه‌‌ها هستند.

وی افزود: متاسفانه هنوز برخی دستگاه‌های دولتی و اجرایی در این شهرستان‌ها مستقر نشده و این موضوع مشکلات و نارضایتی‌هایی را ایجاد کرده است که باید با همکاری یکدیگر آن‌ها را حل کنیم. در تلاش هستیم نیازمندی کهک و جعفرآباد را تامین کنیم تا شاهد یک شهرستان به معنای واقعی باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: مسائلی که در جلسات رفع مشکلات زیرساختی شهرستان‌ها مصوب می‌شود، دبیرخانه موظف است آن‌ها را به طور جدی پیگیری کرده تا عملیاتی شود. در مقابل فرمانداران نیز باید نیازمندی‌ها و مشکلات شهرستان را از دستگاه‌ها مطالبه کنند.

حاجی‌زاده تصریح کرد: مشکلاتی که در حوزه زیرساختی وجود دارد با اتحاد و همکاری دستگاه‌ها قابل حل است، مدیریت استان نیز در راستای هماهنگی‌های لازم نظارت دقیقی روی مسائل خواهد داشت و برای فراهم‌سازی زیرساخت‌ها در کنار دستگاه‌ها خواهیم بود.

وی در پایان عنوان داشت: خدمت‌رسانی به مردم در نظام جمهوری اسلامی توفیقی است که نصیب ما مدیران شده و باید از آن به درستی استفاده کنیم تا پس از پایان خدمت افسوس نخوریم. خدمت‌رسانی به مردم همچون جهاد است و ما باید در نظر بگیریم روستاها، مناطق کم برخوردار و محروم خط مقدم خدمت‌رسانی‌ هستند که باید به آن‌ها اهتمام جدی داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.