کد خبر : 6914
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1402 - 20:35

بیانیه آیت الله نوری همدانی در محکومیت اهانت به قرآن

بیانیه آیت الله نوری همدانی در محکومیت اهانت به قرآن
آیت الله نوری همدانی با صدور بیانیه‌ای اهانت به ساحت قدسی کلام الله مجید را محکوم کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز دنیای استکبار بیش از هر زمان دیگری مشغول اسلام ستیزی است و به گمان خود با اهانت به مقدسات می‌تواند به مقصود خود دست بیابد و در این بین سازمان های مدعی آزادی و حقوق بشری با سکوت خود فضا را برای این جریان فراهم‌ می کنند. سران کشورهای اسلامی و مردم مسلمان به هر نحو ممکن باید انزجار خود را نسبت به اهانت قرآن کریم اعلام بدارند.

شکی نیست که امروز مردم با مشکلات اقتصادی فراوانی روبرو هستند؛ اما در این بین نباید مسائل فرهنگی کشور به فراموشی سپرده شود. انسان تأسف می‌خورد از اینکه عده‌ای نسبت به مسائل ضد فرهنگی تذکر می‌دهند ولی متولی فرهنگ به راحتی افراد را متهم می کند که اینها می خواهند جامعه‌ را دو قطبی کنند.

عده‌ای می‌خواهند اینگونه وانمود کنند که متدینین با شادی مخالف هستند در حالی که اینگونه نیست مردم به تفریحات سالم احتیاج دارند و این وظیفه متولیان فرهنگی کشور است‌ که زمینه های این امر را فراهم کنند، البته شادی مردم زمانی محقق می شود که مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها حل شود.

ما وظیفه داریم از اصل نظام و انقلاب و رهبری دفاع کنیم ولی نباید توجیه گر عمل اشتباه فلان مسئول باشیم، بله! هر کسی به مردم و نظام و انقلاب صادقانه خدمت کرد باید حمایت شود هیچ کس حق ندارد مردم را ناامید کند امروز باید همه با هم وحدت داشته باشند، اختلاف بسیار مضر است و در این میان وظیفه ما طلبه ها سنگین است ما باید در کنار مردم باشیم و رنج آنها را بفهمیم. بنده بعنوان یک طلبه در حوزه علمیه قم باید عرض کنم از شما می خواهم به مردم اطلاع رسانی کنید ما مشکلات آنها را تا حد ممکن اطلاع رسانی می کنیم و تذکر می دهیم و خودمان هم این مشکلات را درک می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.