کد خبر : 10304
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 - 9:30

معاون شهردار:

تاکسی‌های ون به‌صورت رایگان دانش‌آموزان استثنایی را جابه‌جا می‌کنند

تاکسی‌های ون به‌صورت رایگان دانش‌آموزان استثنایی را جابه‌جا می‌کنند
معاون شهردار گفت: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در حال بررسی است تا به‌منظور کمک به تردد دانش‌آموزان با شرایط خاص، با استفاده از ون‌های جدید سرویس مدارس استثنایی را به‌صورت رایگان تأمین کند.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  رضا خانه‌زاد یزدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و زائرین حرم فاطمه معصومه (س) و مسجد جمکران و نیز توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی تاکنون تعداد ۲۹ دستگاه که از تولیدات داخلی کشور است، تحویل شهرداری قم شده است.

 وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک دستورالعمل نحوه استفاده از آنها توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ابلاغ خواهد شد گفت: بر اساس این دستورالعمل این ون‌ها در حمل‌ونقل عمومی شهر قم مورداستفاده قرار خواهند گرفت.

 وی ابراز کرد: تاکسی‌های ون جدید در کاربری‌های مختلف و به‌منظور تقویت ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری برای انجام سرویس مدارس، تاکسی گردشگری و همچنین ایاب‌وذهاب دانش‌آموزان مدارس استثنایی به‌کارگیری خواهند شد.

 وی ادامه داد: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در حال بررسی است تا در راستای مسئولیت اجتماعی شهرداری قم و به‌منظور کمک به تردد دانش‌آموزان با شرایط خاص، با استفاده از این ون‌ها سرویس مدارس استثنایی را به‌صورت رایگان تأمین کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.