کد خبر : 6113
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 تیر 1402 - 8:22

معاون استاندار:‌

هیات اندیشه‌ ورز نخبگانی برای حل مسائل استان قم تشکیل شد

هیات اندیشه‌ ورز نخبگانی برای حل مسائل استان قم تشکیل شد
معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری قم گفت:‌ یک هیات اندیشه‌ورز نخبگانی به همت بنیاد ملی نخبگان دراین استان تشکیل شده که می‌تواند با توجه به اقتضائات موجود برای حل مشکلات به مدیریت قم کمک کند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سید مهدی قریشی امروز در جلسه هیات عالی اندیشه ورز نخبگان استان افزود:‌ واقعیت این است که ما به عنوان بخشی از دولت باید نهایت بهره را از نظرات نخبگانی ببریم و از این ظرفیت خوبی که در استان هست استفاده کنیم.

وی ادامه داد: سیاست دولت این است که از ظرفیت مردم برای پیشبرد امور استفاده کند. بدین جهت تصمیم گرفتیم هیات‌ های اندیشه‌ورز را با حضور جامعه نخبگانی در استان تشکیل دهیم.

معاون استاندار قم تصریح کرد: در همین راستا یکی از دستورالعمل‌هایی که برای دستگاه ها ابلاغ کردیم بحث استفاده از نیروهای نخبه داخل دستگاه، اعضای هیأت علمی و بخش غیر دولتی بود.

قریشی گفت: هیات‌های اندیشه ورزی که تا به امروز تشکیل شده در برخی مسائل ضعف‌هایی دارند که باید مورد بررسی دقت بیشتری قرار گیرد.

قریشی با بیان اینکه شرکت افراد در کارگروه‌های اندیشه‌ورز باعث ارتباط با نمایندگان و دستگاه‌های دولتی می‌شود، تصریح کرد: نکته دیگری که در هیات‌های اندیشه‌ورز وجود دارد این است که شما را به عنوان نمایندگان نخبگان می‌دانیم و انتظاری که داریم این است که این مجموعه را ساماندهی و ایجاد شبکه کنید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از خروجی‌ها و اهداف تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورز ارتباط بین دانشگاه، جامعه، صنعت، دولت، و آشنا کردن با نظام تصمیم گیری است. حضور این افراد باعث می‌شود نسبت به واقعیت‌های جامعه درک بهتر و درست‌تری داشته باشند و در نتیجه نظرات دقیق‌تری ارائه دهند.

معاون استاندار قم ابراز کرد: مسئله‌ای که باید به اطلاع مدیران استان برسد این است که یک مجموعه نخبگانی چابک و باکیفیت در استان برای کمک به حل چالش‌ها و مسائل در حوزه‌های مختلف تشکیل شده است.

قریشی در پایان افزود: با استفاده از ظرفیت این مجموعه نخبگانی از این پس شاهد راهکارهای مناسب و موثر با توجه به اقتضائات استان برای حل مشکلات خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.