کد خبر : 1998
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 - 20:16

مدیرکل مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

سیاست دولت تقویت رسانه‌های محلی است

سیاست دولت تقویت رسانه‌های محلی است
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تشکل‌های صنفی صدای واحدی از جامعه رسانه هستند، گفت: سیاست دولت تقویت رسانه‌های محلی است.
به این خبر امتیاز دهید

ایمان شمسایی پیش از ظهر امروز در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با اشاره به تشکل‌های صنفی رسانه، اظهار داشت: بسیج رسانه، خانه مطبوعات و برخی تشکل‌های صنفی رسانه از تشکل‌های خوب اصحاب رسانه است.
وی ادامه داد: یکی از محاسن استان قم وجود این تشکل‌ها و مهم‌تر اینکه بین این تشکل‌ها در استان هماهنگی و همدلی خوبی برقرار است.
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تشکل‌های صنفی می‌توانند صدای واحدی از جامعه رسانه باشند، گفت: طبق درخواست رسانه‌ها پیگیر قرارگیری اسامی برگزیدگان جشنواره ابوذر در پنل افراد در ای رسانه خواهیم بود.
وی اضافه کرد: در روزهای آینده خبرهای خوبی برای اصحاب رسانه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد در بحث خدمات الکترونیکی، ساماندهی خبرنگاران تحت وب و… منتشر و رونمایی خواهد شد.
شمسایی با اشاره به اینکه قم پایتخت انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: از عمر این انقلاب ۴۴ سال می‌گذرد و چهل و چهار سال سنی نیست باتوجه‌به تمام این هجمه‌ها و توطئه‌هایی که علیه این انقلاب می‌شود.
وی ادامه داد: اتفاقات اخیر نوع دیگری از توطئه‌های دشمنان بود که در ظاهر اعتراض به معیشت و مشکلات اقتصادی بود؛ اما در باطن به دنبال چیز دیگری بودند.
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه ایران نمی‌خواهد زیر یوغ غرب، استکبار و آمریکا باشد و دشمنان این را نمی‌توانند ببینند، افزود: در اتفاقات اخیر یکی از قشرهایی که پای انقلاب آمد نظام خبرنگاران و اصحاب رسانه بود.
وی عنوان کرد: بدنه رسانه حزب الهی و انقلابی از تلاش همین روزنامه‌نگاران انقلاب در تشکل‌های صنفی مختلف رشد پیدا می‌کنند.
شمسایی با اشاره به اینکه باید همگرایی‌ها، هماهنگی‌ها و یک‌دست بودن‌ها در رسانه تقویت شود، خاطرنشان کرد: تعداد آثار دریافتی این جشنواره بسیار خوب بود که نشان از اعتبار آن در بین اصحاب رسانه است.
وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم در بحث رسانه‌ها، تقویت رسانه‌های محلی است و باید گفت که ایران فقط تهران نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.