کد خبر : 9774
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 9:10

صحرایی:

فرایند اعطای مجوز کودکستان ساده می‌شود

فرایند اعطای مجوز کودکستان ساده می‌شود
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید نسبت به اعطای مجوز کودکستان فرایند ساده‌ای برنامه‌ریزی شود، گفت: هر فردی که خواهان دریافت مجوز تأسیس کودکستان است باید تمام صلاحیت‌های مدنظر را داشته باشد‌.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در دیدار با اعضای هیأت امنای سازمان ملی تعلیم و تربیت، با اشاره به اینکه این سازمان برای تمرکز فعالیت‌ها در حوزه کودک تأسیس شده است، اظهار کرد: این موضوع به معنی عدم فعالیت بقیه ارگان‌ها و نهادها نیست و همه باید پای کار باشند چرا که امور مرتبط با کودکان، امری مهم و حیاتی است.

وی با تأکید بر اینکه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک باید آثار خود را به مخاطبان ارائه کند، گفت: وجود محصولات خوب در تربیت دوران کودکی اثرگذار است و سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک باید نسبت به شناسایی و معرفی تولیدکنندگان آثار خوب در حوزه کودک اقدام کند.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه نقش خانواده در سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک بسیار مهم است، ادامه داد: سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، سازمانی نوپاست و آینده روشنی پیش روی این مجموعه است. قرار است این سازمان کاری امیدآفرین را انجام دهد.

صحرایی تصریح کرد: نسبت به اعطای مجوز کودکستان فرایند ساده‌ای را برنامه‌ریزی کنید اما دقت لازم نیز به‌کار برده شود زیرا نباید اعتماد خانواده‌ها از بین برود و هرکسی که خواهان دریافت مجوز تأسیس کودکستان است باید تمام صلاحیت‌های مدنظر را داشته باشد‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.