کد خبر : 5448
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 18:24

رئیس ستاد انتخابات:

همایش‌های آموزشی مدیران به مدت ۶ هفته در استان‌ها برگزار می‌شود

همایش‌های آموزشی مدیران به مدت ۶ هفته در استان‌ها برگزار می‌شود
محمدرضا غلامرضا اظهار کرد: با توجه به اهمیت نقش و جایگاه آموزش در فرآیند اجرای انتخابات سالم، همایش‌هایی به صورت هفتگانه با حضور فرمانداران، مدیران کل سیاسی و مدیران آموزش و فناوری اطلاعات از هفته گذشته آغاز شده و به مدت ۶ هفته تمامی استان‌ها را تحت پوشش قرار خواهد داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ به نقل از روابط عمومی استانداری قم، غلامرضا در این دیدار که با هدف افزایش سطح هماهنگی‌ها و بهره‌برداری مطلوب از ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق شاخص‌های چهارگانه مقام معظم رهبری در انتخابات ۱۴۰۲، صورت گرفت، ضمن ارائه گزارشی از فرآیند اقدامات ستاد انتخابات از زمان تشکیل تا به امروز، بر ضرورت هم افزایی تلاش‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت در انتخابات پیش‌رو تاکید نمود.

رئیس ستاد انتخابات تصریح کرد با توجه به اهمیت نقش و جایگاه آموزش در فرآیند اجرای انتخابات سالم، همایش‌هایی به صورت هفتگانه با حضور فرمانداران، مدیران کل سیاسی و مدیران آموزش و فناوری اطلاعات از هفته گذشته آغاز شده است و به مدت ۶ هفته تمامی استان‌ها را تحت پوشش قرار خواهد داد.

رئیس ستاد انتخابات با اشاره به اینکه انتخابات تنها مسئله وزارت کشور نیست، بلکه مسئله کشور است، بر ضرورت همکاری نهادهای حاکمیتی با بهره‌مندی از ظرفیت‌‌های دولتی و مردمی برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم و به تبع آن خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن و تبلیغات منفی تاکید نمود.

در این دیدار، دبیر ستاد انتخابات نیز گزارشی از نشست‌های ستاد انتخابات و هماهنگی‌های صورت‌گرفته با شورای نگهبان ارائه نمود.

در ادامه دیدار، آیت‌الله حسینی بوشهری، ضمن خوشامدگویی، روند اقدامات انجام شده از سوی ستاد انتخابات کشور را مورد تمجید قرار دادند و ابتکارات صورت‌گرفته در خصوص نقش‌آفرینی حلقه‌های میانی با هدف افزایش سطح مشارکت در انتخابات آینده را، از جمله امور ضروری و مهم برشمردند.

رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری تصریح نمودند، تمامی نهادها و دستگاه‌ها هر کدام به نوبه خود و متناسب با ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، می‌بایست در جهت برگزاری انتخابات باشکوه و افزایش مشارکت با نظرداشت مولفه‌های چهارگانه مقام معظم رهبری گام بردارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.