کد خبر : 5440
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 18:20

فرمانده انتظامی قم:

کنترل ناهنجاری‌ها در قم با جدیت دنبال می‌شود

کنترل ناهنجاری‌ها در قم با جدیت دنبال می‌شود
فرمانده انتظامی قم با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای کنترل ناهنجاری‌ها و معضلات فرهنگی دراین استان با مشارکت سپاه گفت: تصمیم داریم هر هفته حداقل در یکی از مساجد استان حاضر شویم و سئؤالات مردم را پاسخ و مشکلاتی را که مطرح کنند، در حدود و اختیاراتم پیگیری نمایم.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سردار محمدرضا میرحیدری در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس اظهار کرد: در قم در ارتباط با کنترل جرایم وضعیت خوبی را شاهد هستیم و تلاش می‌کنیم با هماهنگی با دستگاه قضایی و سایر دستگاه ها در رابطه با بهبود وضعیت انتظامی و امنیتی استان به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

وی با اشاره به همکاری با سپاه برای کنترل ناهنجاری ها و معضلات فرهنگی در استان قم گفت: در حوزه بازارها و بوستان‌ها اقدامات مشترکی را با هدایت و حمایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر دنبال می‌کنیم.

میر حیدری با بیان اینکه در استان قم در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اقدامات مؤثری انجام شده و همه دستگاه‌ها پای کار هستند، افزود: در زمینه پرسنل فرماندهی انتظامی نیز ارتقای سطح معیشت، آموزش و تجهیزات پلیس راهنمایی و رانندگی را در دستور کار خود داریم.

وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان منابع انسانی فرماندهی انتظامی استان قم، گفت: یکی از اهداف دشمن مأیوس کردن مردم از حاکمیت دینی است وهرچه ما در جمع مردم حضور بیشتری داشته باشیم و مشکلات را شناسایی و به صورت میدانی و عملیاتی رفع کنیم در جلب رضایتمندی مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مؤثر خواهد بود.

میرحیدری تصریح کرد: برنامه بنده این است که هر هفته حداقل در یکی از مساجد استان حاضر شوم و مردم سؤالات و مشکلات خود را مطرح کنند و به صورت رو در رو پاسخگوی مردم باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.