کد خبر : 13279
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 - 11:23

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

حضور در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

حضور در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
عضو جامعه مدرسین حوزه با اشاره به اینکه پشتوانه هر نظام و حکومتی مردم آن کشور است، گفت: حضور پای صندوق‌های رأی باعث خنثی‌شدن توطئه‌های دشمن علیه کشورمان خواهد شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ آیت‌الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار  ما با اشاره به نتیجه حضور پرشور مردم در انتخابات و رقابت سالم برای کشور، اظهار داشت: حضور پر شور در انتخابات پشتوانه‌ای برای نظام است.

وی ادامه داد: پشتوانه هر نظام و حکومتی مردم آن کشور است؛ میزان استقبال مردم از انتخابات معیار مقبولیت آن نظام در آن کشور و بین مردم است.

عضو جامعه مدرسین تأکید کرد: اگر در جامعه‌ای مردم در انتخابات حضور پرشوری نداشته و استقبال خوبی نشود دشمن با جرات بیشتری برای سرنگونی آن جامعه تلاش و برنامه‌ریزی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در مقابل هم اگر برگزاری انتخابات در کشور با حضور پرشور مردم برگزار شود نشان از پشتوانه قوی مردمی دارد و دشمن جرات توطئه‌چینی در کشور را نخواهد داشت.

آیت‌الله فقیهی با اشاره به اینکه رأی هر کسی پشتوانه‌ای برای نظام و کشور است، گفت:  حضور پای صندوق‌های رأی باعث خنثی‌شدن توطئه‌های دشمن علیه کشورمان خواهد شد.

این استاد برجسته حوزه با اشاره به اینکه حضور در انتخابات حق و تکلیف است، بیان کرد: شرکت در انتخابات حق است چرا که فرد حق دارد در سرنوشت سیاسی جامعه دخالت و نظر خود را در خصوص اینکه چه کسی بر منصب باشد اعلام کند.

وی اضافه کرد: همچنین تکلیف است چرا که فرد با انتخاب فرد اصلح زمینه تصمیم‌گیری مناسب در کشور را فراهم و مانع حضور افراد کم صلاحیت در مسئولیت‌های مهم کشور خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.