کد خبر : 11152
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 17:53

فلسطین کلید رمزآلود امر فرج است

فلسطین کلید رمزآلود امر فرج است
جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) حذف رژیم صهیونیستی از منطقه را مساوی با حذف مستکبران دانست و گفت: فلسطین، کلید رمز آلود امر فرج است که امروز در حال تعبیر است و به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ مهدی کبیری‌پور در مراسم افتتاح نمایشگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج اسوه ناحیه شهرستان کهک طی سخنانی ضمن مرور فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد چند ماموریت‌ و محوریت‌ شاخص بسیج، مهمترین ماموریت و مطالبه رهبر معظم انقلاب از تشکیلات بسیج را فراگیر نمودن تفکر و روحیه بسیجی دانست و اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ است و هر چقدر این فرهنگ در همه عرصه‌ها گسترش و رسوخ پیدا بکند، مشکلات بهتر و با هزینه کمتر و شتاب بیشتری حل می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ بسیج اولین ماموریت ماست، بیان کرد: با برپایی اینچنین نمایشگاه‌ها و رویدادهایی، بخشی از فرهنگ بسیج به نمایش گذاشته می‌شود و می‌تواند الگویی برای دیگران باشد.

وی ماموریت دوم بسیج را حفظ نظام اسلامی و موجودیت انقلاب برشمرد و اذعان داشت: مقام معظم رهبری این ماموریت را بارها از بسیج و بسیجیان  ذیل چند عنوان نظیر ممانعت از نفوذ دشمن، برقراری امنیت پایدار و مردمی و تفهیم مواضع سیاسی جمهوری اسلامی مطالبه کرده‌اند.

کبیری‌پور با بیان اینکه حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی سومین ماموریت‌ بسیج است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در همه حوزه‌ها همچون علمی، دفاعی، اقصادی، سیاسی، فرهنگی دستاورد داشته است و دشمن در صدد است تا این نقاط قوت را بپوشاند و با ضریب زدن به مشکلات، مردم را ناامید کند.

جانشین سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) چهارمین مطالبه رهبر انقلاب را برافراشتن پرچم معنویات و اخلاق دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری ذیل این مطالبه به چند مصداق تامین امنیت، فرهنگ، اخلاق، ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی اشاره کرده است که بسیج در این زمینه‌ها جزو سرآمدان است.

وی با تاکید بر اینکه کمک به کارآمدی دولت اسلامی از دیگر مطالبات مقام معظم رهبری از بسیجیان و بویژه بسیج اقشار است، ابراز کرد: کانون‌های اقشار بسیج می‌توانند به بهبود انجام ماموریت‌‌های دستگاه‌ها و فعالیت‌های علمی و پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و خدمت رسانی به مردم کمک کنند.

کبیری پور خاطر نشان کرد: بسیج همیشه با حضور در میدان‌های مورد نیاز کشور، گرد آوردن و به خط کردن ظرفیت‌های مردمی و یاری رساندن به دستگاه‌های دولتی پیشرو بوده و این موضوع جز با بسیج مردمی و گسترش این فرهنگ امکان‌پذیر نیست.

جانشین فرمانده سپاه استان قم فراگیر نمودن تفکر بسیجی را مهمترین مسئولیت برشمرد و گفت: امروز بسیج برای جوانان کشورها و جهان اسلام، به‌عنوان یک الگو شناخته شده است و شاهد این فرهنگ و تفکر در جبهه مقاومت، جوانان فلسطین، غزه، حماس، سوریه، یمن و در همه بلادهای اسلامی هستیم و می‌بینیم که تخلق به فرهنگ و روحیه بسیجی روز به روز رشد می‌کند.

وی با تصریح به اینکه اگر این خو گرفتن به فرهنگ و تفکر بسیجی سرعت بگیرد، کشورهای اسلامی هیچ نیازی به داشتن یک متحد قدرتمند مثل آمریکا یا کشورهای استعماری نخواهند داشت، اظهار کرد: امروز می‌بینید که حماس یک گروه کوچک ۳۰ یا ۴۰ هزار نفری، اولین یا دومین ارتش قدرتمند جهان را به زعم آمار و اطلاعاتی که ارائه می‌دهد، زمین‌گیر کرده است و این موضوع نشات گرفته از روحیه و فرهنگ بسیجی‌ است.

وی با تاکید بر اینکه اگر اسرائیل از جغرافیا حذف شود، کشورهای استکباری و استعمارگر دیگر هیچ بهانه‌ای برای حضور در منطقه نخواهند داشت، تصریح کرد: حذف رژیم صهیونیستی از منطقه مساوی با حذف کشورهای استکباری و استعمارگر است چراک حیثیت مستکبران به حیثیت این دولت جعلی گره خورده است.

کبیری‌پور با بیان اینکه نابودی اسرائیل نزدیک است و ان شاء الله جوانان مقاومت، چشم دوم این شیطان را کور می‌کنند، خاطرنشان ساخت: کشورهای استکباری و استعمارگر به خوبی می‌دانند که اگه دیر بجنبند، تمام بهانه‌های آنها برای لشکرکشی‌، آدم کشی‌، و جنایت‌هایشان دود خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با اشاره به سخن مقام معظم رهبری تصریح کرد: فلسطین و قضیه فلسطین، کلید رمز آلود امر فرج است که امروز در حال تعبیر است و به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.