کد خبر : 7062
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مرداد 1402 - 18:11

مسئول بسیج رسانه سپاه استان قم:

محرم بهترین رسانه برای تبلیغ و ترویج اسلام است

محرم بهترین رسانه برای تبلیغ و ترویج اسلام است
مسئول بسیج رسانه سپاه استان قم با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) در واقع رسانه قیام عاشورا محسوب می‌شوند، گفت: محرم بهترین رسانه برای تبلیغ و ترویج اسلام است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ داوود شمس در گفتگو با خبرنگار  ما با اشاره به نقش رسانه‌ها در مقابله با هجمه رسانه‌های معاند به جایگاه محرم و عزاداری برای امام حسین (ع) اظهار داشت: در سال ۶۱ هجری رسانه‌های اموی تلاش کردند تا واقعیت‌ها و حقیقت‌های رخ‌داده در واقعه عاشورا و قیام امام حسین (ع) را وارونه جلوه دهند؛ اما حضرت زینب (س)  و امام سجاد (ع) که پیام‌رسان و رسانه آن زمان واقع عاشورا محسوب می‌شوند توانستند اتفاقات رخ‌داده در عاشورا را به دنیا منعکس کنند.
وی ادامه داد: در حال حاضر هم رسانه‌های معاند خارجی مانند من و تو، بی‌بی‌سی و برخی رسانه‌های فریب‌خورده داخلی با برخی حرکت‌ها در تلاش هستند تا چراغ و نور امامت را خاموش کنند که باید به این فریب‌خوردگان گفت که نمی‌توانند به اهداف خود برسند .
مسئول بسیج رسانه سپاه استان قم با اشاره به هجمه دشمن به جوانان و نوجوانان، گفت: جوانان و نوجوانان ما اهل‌بیتی هستند و پای منبر بوده‌اند و دین‌باور و دین رفتار هستند و برهه‌های حساس مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند و نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.
وی اضافه کرد: خود ایام محرم یک رسانه است؛ منبری‌ها، وعاظ و مداحان رسانه هستند؛ در ایام محرم هیچ رسانه‌ای به عظمت خود ماه محرم نیست که باید از این فرصت برای ترویج دین و اسلام بهترین استفاده را داشته باشیم.
شمس خاطرنشان کرد: در این شب‌ها به‌خوبی می‌بینیم که نوجوانان و جوانان برای خود در محلات هیئت تشکیل داده‌اند و برای امام حسین (ع) عزاداری می‌کنند. دشمن باید بداند که درست است جوانان ما انتقادهایی دارند؛ اما هیچ زمانی عَلم امام حسین (ع) در ایران اسلامی بر روی زمین نخواهد افتاد و جوانان و نوجوانان همانند دوران دفاع مقدس که در جبهه‌ها حضور پیدا کردند در حال حاضر هم این گونه است و مردم ما قبول نمی‌کنند که بر شخصیت و جایگاه ائمه و قرآن کریم توهین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.