کد خبر : 1568
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 - 10:14

احمد امیرآبادی:

همه فعالیت‌های فرهنگی باید منجر به تقویت نظام شود

همه فعالیت‌های فرهنگی باید منجر به تقویت نظام شود
نماینده مردم قم در مجلس، بر لزوم بکارگیری دهه هشتادی‌ها به‌عنوان کادر کانون‌های مساجد تاکید کرد و گفت: همه فعالیت‌های فرهنگی باید منجر به تقویت نظام شوند و حوزه‌ علمیه ظرفیت مطلوبی برای تقویت کانون‌های مساجد است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ احمد امیرآبادی امروز در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم که در دفتر این نماینده مجلس در قم انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: بنده از سال ۱۳۶۱ به عنوان مسئول کتابخانه و مسئول پایگاه بسیج در مسجد فعالیت داشته‌ام، در همان دوران  و با دستان خالی در مسجد فعالیت‌های بسیاری انجام می‌دادیم و معتقدم کار در مسجد با برکات زیادی همراه است.

نماینده  مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه ما در مجلس دغدغه اعتلای مسجد را داریم، با اشاره به برخی آسیب‌های موجود در برخی از مساجد گفت: مسجد متصدیان بسیاری دارد که این می‌تواند موجب اختلاف شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد تاکید کرد: همه فعالیت‌های فرهنگی باید منجر به تقویت نظام و ولایت شوند.

امیرآبادی با اشاره به برخی از مشکلات زیرساختی در بحث مسجد و کانون‌های مساجد گفت: زیبنده قم نیست که در بحث زیرساخت‌ها از استان های دیگر عقب باشد.

وی تصریح کرد: از ظرفیت‌هایی که در اختیار دارم برای تقویت‌های کانون های مساجد استفاده خواهم کرد تا شاهد رشد بیشتر کانون‌های مساجد باشیم.

نماینده  مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از استفاده از دهه هشتادی‌ها در کادر کانون‌ها و تمرکز بر روی این قشر جامعه بر بهره‌مندی بیش از پیش کانون‌های مساجد از ظرفیت حوزه علمیه تاکید کرد.

لازم به ذکر است حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت های ستاد کانون های مساجد از جمله اجتماع بزرگ دهه هشتادی ها در گلزار شهدا و تجدید میثاق با ولایت، تقدیر اعضای کانون ها از نیروی انتظامی، برگزاری دوره های آموزشی مختلف، توانمندسازی و کادر سازی در کانون ها و طرح تغییر کادر حداقل بکصد کانون به کادر نوجوان و… اشاره کرد.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.