کد خبر : 12829
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1402 - 13:36

مسئول قرارگاه مردمی تنظیم بازار قم:

قرارگاه مردمی تنظیم بازار در قم با ۱۴۰ فروشگاه امین به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند

قرارگاه مردمی تنظیم بازار در قم با ۱۴۰ فروشگاه امین به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند
مسئول قرارگاه تنظیم بازار و دستیار مردمی سازی رییس سازمان جهادکشاورزی قم گفت: این قرارگاه در سطح شهر قم با استفاده از ظرفیت ۱۴۰ فروشگاه امین در مناطق مختلف کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان را توزیع می‌کند.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  علی وکیلی بیان داشت: این قرارگاه از ابتدای سال جاری با رویکرد انجام فعالیت‌های جهادی در راستای افزایش رضایتمندی در حوزه تنظیم بازار اقلام ضروری و کالاهای اساسی در استان قم فعال شد و توانست یاریگر خوبی برای دستگاه‌های دولتی متولی این بخش باشد.

 وی با اشاره به اینکه ما در قرارگاه به دنبال تحقق حکمرانی مردم در بازار هستیم، افزود: از آنجا که هدف اصلی قرارگاه کمک به تامین امنیت غذایی، معیشت و سفره اقشار مختلف به خصوص نیازمندان است، فعالیت‌های آن مورد توجه قرار گرفته و شاهد همکاری خوب مسئولان استان با آن هستیم.

 وی ادامه داد: این قرارگاه در تمامی مناطق هشت‌گانه شهر قم دارای رابط می‌باشد و هر رابط موظف است برای خود زیر مجموعه لازم برای انجام فعالیت‌های مورد نظر را ایجاد کند؛ کمیته نظارت و بازرسی نیز در قرارگاه مردمی فعال است تا برعملکرد فروشگاه‌های همکار قرارگاه نظارت نماید.

 مسئول قرارگاه مردمی تنظیم بازار قم گفت: همچنین اعضای قرارگاه در مناطق مختلف شهر قم کاسبان مورد اعتماد مردم را شناسایی و معرفی می‌کنند تا بتوان از این ظرفیت برای توزیع گسترده و مویرگی اقلام مورد نیاز مردم به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

 وی افزود: از آن‌جایی که این طرح مورد استقبال کاسبان در سراسر شهر قم و سایر مناطق استان قرار گرفته، قرارگاه مردمی آمادگی دارد تا با فروشگاه‌هایی که شرایط و استانداردهای لازم برای اجرای فعالیت‌های مورد نظر قرارگاه و توزیع اقلام مورد نیاز مردم با قیمت‌های مصوب را دارند، پس از تأیید در کمیسیون، همکاری کند.

 وی همچنین در خصوص اقدام‌های انجام شده توسط قرارگاه مردمی استان قم از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه بیان داشت: در همین راستا طی مدت یاد شده ۲۲۲ تُن اقلام مورد نیاز مردم به قیمت تنظیم بازار توزیع شده که شامل کالاهایی همچون توزیع گوشت گرم گوسفندی، گوشت منجمد گوسفندی، گوشت مرغ گرم، گوشت مرغ منجمد، برنج، شکر و قند بوده است.

 وکیلی تأکید کرد: تشکیل قرارگاه مردمی با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و کاسبان امین، اقدامی راهگشا برای موفقیت طرح‌های تنظیم بازار است که برای نخستین‌بار در قم و زیر نظر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فعالیت می‌کند، عملکرد این قرار نیز به‌صورت گسترده زیر نظر است تا انحرافی در روند کار نبوده و کالاها به دست مصرف‌کننده واقعی برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.