کد خبر : 11371
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 - 12:29

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مجلس برای بهبود وضعیت معیشت مردم تلاش کند

مجلس برای بهبود وضعیت معیشت مردم تلاش کند
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یکی از دغدغه‌های مجلس باید بهبود وضعیت معیشت مردم باشد و در این زمینه هرچه در توان دارد انجام دهد.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری شب گذشته در دیدار با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت معیشت مردم، اظهار داشت:   یکی از دغدغه‌های مجلس باید بهبود وضعیت معیشت مردم باشد.
وی ادامه داد: مجلس باید هرچه در توان دارد در خصوص بهبود وضعیت معیشت مردم انجام دهد.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: حوادثی که امروز در غزه می‌گذرد، از کشتار کودکان گرفته تا بمباران بیمارستان‌ها و نسل‌کشی بی‌سابقه یا کم‌سابقه‌ای که در حال وقوع است را تسلیت عرض می‌کنم.
وی همچنین در ادامه با اشاره به فرار رسیدن هفته بسیج، خاطرنشان کرد: رشادت‌های بسیجیان در دوران دفاع مقدس کاملاً مشهود بود و امروز هم که به‌ظاهر جنگی وجود ندارد، بسیج و بسیجیان در کنار مردم به خدمتگزاری مشغول هستند.

در ادامه جلسه، اعضای شورای‌عالی جامعه مدرسین به بیان نقطه‌نظرات، دیدگاه‌ها، ابهامات، سؤالات و مطالبات خود از مجلس شورای اسلامی پرداختند.
همچنین لزوم توجه به تورم ناشی از کسری بودجه در تدوین بودجه سال آینده، افزایش قیمت اجاره‌بها و مشکلات مردم برای تأمین مسکن، برنامه‌ریزی برای رشد جمعیت، لایحه عفاف و حجاب، مشکلات مربوط به آیین‌نامه واردات خودرو و افزایش قیمت خودروهای داخلی و تأکید بر بهبود وضعیت رفاهی مردم  از جمله سرفصل‌های سخنان اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این جلسه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.