کد خبر : 13043
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1402 - 9:02

ارسال ۷۴ هزار پیامک کشف حجاب در خودرو در محورهای مواصلاتی قم

ارسال ۷۴ هزار پیامک کشف حجاب در خودرو در محورهای مواصلاتی قم
فرمانده انتظامی استان قم گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۴ هزار پیامک کشف حجاب در خودروها مربوط به محورهای مواصلاتی استان بوده است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان قم در جلسه قرارگاه ۱۹ دی با اشاره به ارسال ۷۴ هزار پیامک بی‌حجابی در خودرو در استان گفت: این تخلف که بیشتر در جاده‌های مواصلاتی رخ‌داده به بیش از ۵۳ هزار تذکر، ۱۳ هزار توقیف سیستمی و بیش از ۷ هزار توقیف فیزیکی منجر شده است.

 وی با بیان اینکه در این مدت ۱۹۶۸ پرونده ارجاع به حوزه قضایی داشته‌ایم از افزایش ۶ برابری این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

 میرحیدری همچنین از جذب بیش از ۴ هزار ناظر برای کنترل ورودی‌های استان خبر داد و گفت: تیم نامحسوس در مورد کشف حجاب حول محورهای استان همواره فعال است.

 فرمانده انتظامی استان همچنین از شناسایی و برخورد با ۵۸ راکب موتورسیکلت هنجارشکن خبر داد و افزود: در بازرسی از بیش از هزار مورد اصناف ۲۸ مورد تعهد، ۴۹ اخطار و ۲۸ مورد پلمب صورت گرفته است.

 سردار میرحیدری همچنین از شناسایی ۷۴۰ مورد در فضای مجازی خبر داد و گفت: با وجود حل ۱۴۹ مورد با تذکر، ۴۶ مورد تعهد و ۸۷ مورد هم اخطار دریافت کردند.

 وی با اشاره به ۱۸۴ مورد بازرسی از قهوه‌خانه‌ها که منجر به ۶۵ مورد پلمب شد افزود: در بازرسی از ۳۰۰ آرایشگاه زنانه ۷۲ مورد منجر به اخطار و ۹ مورد هم پلمب شد.

 فرمانده انتظامی استان همچنین از بازدید ۸۷۳ مورد مزون پوشاک و لباس و کشف ۱۱ هزار انواع لباس نامتعارف خبر داد و گفت: در بازرسی از ۱۲۳ مجتمع بین‌راهی و ۹۴ باشگاه ورزشی، به ترتیب ۹ و چهار مورد پلمب شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.