کد خبر : 3156
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 فروردین 1402 - 10:05

دیدار نوروزی فرمانده سپاه قم با آیت‌الله خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری

دیدار نوروزی فرمانده سپاه قم با آیت‌الله خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری
سردار محمدرضا موحد در ادامه دیدارهای نوروزی با آیت‌الله سیداحمدخاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان و امام‌جمعه موقت تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛  سردار موحد فرمانده سپاه استان قم و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) قم با حضور در محل دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم، با آیت‌الله سید احمد خاتمی دیدار و در خصوص مسائل و موضوعات مختلف گفت‌وگو کردند.
سردار موحد در این دیدار گزارشی از اقدامات پرتعداد سپاه استان قم در سال ۱۴۰۱ در عرصه‌های مختلف خدمات‌رسانی را ارائه داد و در ادامه به مهم‌ترین رسالت‌ها و اهداف سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد.
آیت‌الله خاتمی امام‌جمعه موقت تهران و عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری نیز طی سخنانی با بیان اینکه سپاه نور چشم ما است، تاکید کرد: اگر سپاه پاسداران نبود، کشور هم نبود.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری همچنین با قدرانی از فعالیت‌ها و اقدامات کلان سپاه در اعتلای نظام اسلامی و جهاد تبیین نسبت به تقویت و توجه مستمر سپاه قم به مباحث اجتماعی و عرصه‌های محرومیت‌زدایی تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.