کد خبر : 355
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آذر 1401 - 8:56

تبدیل شدن مجموعه تختی قم به ورزشگاه اختصاصی بانوان

تبدیل شدن مجموعه تختی قم به ورزشگاه اختصاصی بانوان
مرحله نخست تبدیل ورزشگاه جهان پهلوان تختی به ورزشگاه تخصصی بانوان با اعتبار ۱۷ میلیارد تومانی که از مصوبات سفر رئیس جمهور به قم است در ماه‌های آینده تکمیل می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی با توجه به اینکه در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی بانوان به این ورزشگاه راحت است، بعد از بازسازی و تجهیز توسط اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم به طور کامل در اختیار بانوان قمی قرار گیرد.

لیلاعنبری معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به مشکلات متعدد بانوان برای تمرینات مختلف برای اردو‌های قهرمانی گفت: ما حتی محلی برای پیاده روی بانوان هم در قم نداریم که خداروشکر پس از سفر هیأت دولت به قم در سال گذشته ورزشگاه تختی به نام بانوان اختصاص یافت.

مجموعه ورزشی تختی دارای باشگاه پرورش اندام، استخر، زمین چمن و سالن ورزشی است و برخی از دفاتر هیأت‌های ورزشی در این مجموعه فعالیت می‌کردند که در صورت اختصاص کامل به بانوان تاثیرات مثبتی در شناسایی و پرورش استعداد‌های ورزشی استان خواهد داشت.

رئیس گروه فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان افزود این طرح در ۳ فاز اجرا میشود فاز اول که شامل ساخت ساختمان وی‌ای پی و چمن مصنوعی و ایجاده جاده سلامت است با اختصاص بودجه ۱۷ میلیارد تومانی از اواخر تیرماه آغاز شده است.

محبوبی در ادامه به مراحل فاز دوم و سوم اشاره کرد که شامل استاندارسازی فضا‌های موجود تبدیل سالن‌های فعلی به سالن‌های چند منظوره و نماسازی و محوطه سازی می شود.

وی گفت: فاز اول تا اخر امسال به اتمام می‌رسد، اما هنوز برنامه ریزی و بودجه بندی برای فاز دوم و سوم صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.