کد خبر : 11476
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 16:26

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم:

۶۲۶ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در قم پرداخت شد

۶۲۶ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در قم پرداخت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۶۲۶ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی که منجر به ایجاد کسب‌وکارهای کوچک با اشتغالزایی مناسب می‌شود،‌ در این استان پرداخت شده‌است.
۵/۵ - (۴ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ وحید وزیری راد  بیان داشت: در همین رابطه پرونده یک‌هزار و ۳۴۰ متقاضی با اعتباری بالغ‌بر ۱۰۳ میلیارد ریال برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این میان تسهیلات مورد نظر به ۵۷۶ متقاضی به مبلغ ۶۲۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال پرداخت شده‌است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان در قم طی سال‌جاری توسط هشت بانک صادرات،‌ مهر ایران،‌ ملت، ملی، تجارت،‌ توسعه تعاون، رفاه کارگران و پست بانک جریان دارد و ما امیدواریم با همکاری خوب مدیران بانک‌های استان شاهد پرداخت هرچه سریعتر تسهیلات مورد نظر به متقاضیان معرفی شده باشیم.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم در ایجاد و حفظ مشاغل خانگی، داشتن امکان مناسب برای فروش محصولات تولید شده‌ که در این بخش ایجاد بازارچه‌های فروش مناسبتی و فصلی در کنار راه اندازی مراکز عرضه مستقیم و دایمی محصولات فعالان این بخش در دستور کار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم گفت: برای اشتغالزایی هرچه بیشتر در قم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌ همه بخش‌ها در حوزه‌های مختلف اقتصادی همچون صنعت، خدمات، گردشگری،‌ کشاورزی و تعاون در کنار توجه به حوزه مشاغل خانگی، استفاده می‌کنیم.

گفتنی‌است تعهد اشتغال قم در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۰ هزار و ۱۸۲ مورد بوده‌است که در همین ارتباط بررسی آخرین آمارهای ثبت شده توسط ۲۹ دستگاه‌ اجرایی استان در سامانه ملی رصد اشتغال نشان می‌دهد ۱۱ هزار و ۴۶۹ مورد اشتغال طی این مدت در قم ایجاد شده که با توجه به این آمار،‌ تعهد اشتغال استان در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۱۲ درصد محقق شده‌است.

لازم به توضیح است موارد شغلی ایجاد شده توسط دستگاه‌های اجرایی استان که در سامانه ملی رصد اشتغال ثبت می‌شود حتما دارای بیمه هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.