کد خبر : 14003
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 12:28

آخرین آمارهای حوادث چهارشنبه سوری در قم اعلام شد

آخرین آمارهای حوادث چهارشنبه سوری در قم اعلام شد
رئیس اورژانس 115 قم با اشاره به اینکه در حوادث چهارشنبه آخر سال در قم فوتی نداشته‌ایم، گفت: چهار بیمار آسیب دیدگی چشمی و 15 بیمار تروما داشتیم و هفت بیمار نیز دچار سوختگی شدند که بلافاصله پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، بهزادی‌نیا با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: در شب گذشته اورژانس پیش بیمارستانی قم ۳۱ ماموریت انجام داد و ۲۲ مصدوم را به بیمارستان منقل و ۲۸ نفر را نیز در صحنه خدمات‌رسانی درمان کرد.

وی گفت: خوشبختانه حوادث شب گذشته در قم، هیچ مورد فوتی نداشت اما شاهد برخی مصدومیت‌ها از جمله قطع عضو بدن یکی از جوانان قم بودیم.

رئیس اورژانس ۱۱۵ قم گفت: اورژانس مصدومان را به بیمارستان های شهید بهشتی، فرقانی، کامکار و علی ابن ابی طالب(ع) مصدومان منتقل کرد که بیشتر مصدومان به دو بیمارستان شهید بهشتی و فرقانی منتقل شدند.

بهزادی نیا گفت: ۲۲ مصدوم آقا و شش مصدوم نیز خانم ها بودند که میانگین سنی مصدومان ۲۷ سال بود و ۱۱ مصدوم نیز زیر ۲۰ سال بودند که در میان آنها کودکان نیز مشاهده شد. همچنین ۳۸ مصدوم نیز با وسیله شخصی به بیمارستان ها مراجعه کردند.

وی گفت: در حوادث شب گذشته، چهار بیمار آسیب دیدگی چشمی و ۱۵ بیمار تروما داشتیم و هفت بیمار نیز دچار سوختگی شدند که بلافاصله پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.