کد خبر : 8415
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 - 17:13

در هفته دولت صورت می گیرد؛

بهره برداری از ۱۸ طرح کشاورزی با اشتغال زایی برای ۱۷۲ نفر در قم

بهره برداری از ۱۸ طرح کشاورزی با اشتغال زایی برای ۱۷۲ نفر در قم
رئیس جهاد کشاورزی استان قم از بهره برداری ۱۸ طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲هزار میلیارد ریال و اشتغال برای ۱۷۲ نفر در هفته دولت امسال خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ محمدرضا حاجی رضا ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: جهاد کشاورزی استان قم در راستای تأمین امنیت غذایی استان بر اساس رویکرد دولت سیزدهم اقدامات لازم را صورت داده و این بخش ظرفیت خوبی در استان قم دارد.

وی عنوان داشت: در حال حاضر تولیدات کشاورزی استان قم به ۸۵۰ تن رسیده و در این حوزه شاهد رشد ۵ درصدی در ایجاد اشتغال هستیم.

رئیس جهاد کشاورزی استان قم با بیان اینکه استان قم در رتبه بندی وضعیت کشاورزی رتبه‌های خوبی دارد افزود: قم در زمینه تولید گوشت ماهیان خاویاری رتبه ششم، در تولید تخم مرغ رتبه سوم و در تولید محصول توت نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داده و در دیگر محصولات کشاورزی نیز جایگاه مناسبی در سطح کشور دارد.

حاجی رضا عنوان داشت: در زمینه صدور سند اراضی کشاورزی طی یک سال اخیر ۳۶۶ پلاک ثبتی در قالب ۵۹ کمیسیون استانی و ۶۰ کارگاه شهرستانی تعیین تکلیف شده است.

وی با اشاره به کاهش نزولات آسمانی و شرایط خاص اقلیمی استان قم بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته امیدواریم تا پایان سال جاری، شاهد رشد ۷ درصدی محصولات کشاورزی در استان قم باشیم و در این راستا از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی علمی و عملی در این حوزه بهره برداری خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم عنوان داشت: در هفته دولت امسال ۱۸ طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد و این پروژه‌ها در مجمع ۱۷۲ نفر اشتغال زایی خواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.