کد خبر : 12730
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402 - 20:08

اعتکاف رجبیه در ۴۶ مسجد قم برگزار می‌شود

اعتکاف رجبیه در ۴۶ مسجد قم برگزار می‌شود
رئیس ستاد اعتکاف قم با اشاره به آغاز ثبت‌نام شرکت در این آیین معنوی گفت: اعتکاف رجبیه امسال در ۴۶ مسجد در سطح این استان برپا خواهد شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛حجت‌الاسلام سید علی رضا تکیه‌ای   افزود: ثبت‌نام اعتکاف امسال از ۱۳ دی آغاز و تا ۲۶ دی‌ماه جاری با شعار “اعتکاف معنویت تمدن ساز” ادامه دارد.

وی با اشاره به برگزاری اعتکاف در ۱۸ مسجد ویژه برادران و ۲۸ مسجد ویژه بانوان، خاطرنشان کرد: تمامی برادران بالای ۱۷ سال می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه، فرصت حضور در این آیین معنوی را پیدا کنند.

تکیه‌ای گفت:‌ همچنین خواهران بالای ۱۵ سال نیز می‌توانند با ثبت‌نام و پس از طی‌شدن روال قرعه‌کشی در آیین معنوی اعتکاف امسال حضور یابند.

وی با اشاره به برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی، اظهار داشت: اعتکاف دانش‌آموزی برای پسران متوسطه دوم و در بخش دختران ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول است.

رییس ستاد اعتکاف قم با بیان اینکه نتایج قرعه‌کشی و زمان تحویل کارت در تاریخ ۲۸ دی‌ماه از طریق پایگاه ستاد و پیامکی اعلام می‌شود، گفت: توزیع کارت اعتکاف از تاریخ ۱ تا ۲ بهمن به شخص متقاضی و پس از ارائه عکس و کارت ملی تحویل داده می‌شود.

تکیه‌ای با بیان اینکه زمان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف رجب، از پنجم تا هفتم بهمن سالجاری (۱۳ تا ۱۵ رجب ۱۴۴۵) است، اضافه کرد: همراه‌ داشتن تلفن همراه و رایانه شخصی در مراسم معنوی اعتکاف ممنوع است.

وی در پایان گفت: متقاضیان جهت ثبت‌نام شرکت در آیین اعتکاف وارد سامانه اینترنتی به نشانی https://itikaf.ir/ شده و اطلاعات خود را ثبت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.