کد خبر : 10639
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 - 8:52

آیت‌الله جوادی آملی:

هیچ درنده‌ای مانند صهیونیست‌ها کودک کشی نمی‌کند

هیچ درنده‌ای مانند صهیونیست‌ها کودک کشی نمی‌کند
آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید بابیان اینکه، جریان غزه و ظلم به این‌ها هیچ‌گونه توجیهی ندارد، گفت: هیچ درنده‌ای مانند صهیونیست‌ها این‌گونه نسل‌کشی و کودک کشی نمی‌کند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اسراء، وی روز دوشنبه در جلسه فقه خود افزود: سوره مبارکه جاثیه، شرح‌حال جاهلیت گذشته و جاهلیت مدرن است: در این سوره آمده است که مردم [کافر] سه جمله دارند و گرفتاری شرق و غرب همین سه چیز است؛ می‌گویند غیر از دنیا خبری نیست، غیر از مرگ و حیات خبری نیست و به غیر از طبیعت عامل دیگری نیست؛ و کسی که این‌گونه می‌اندیشد، اینجور درنده می‌شود، شرف، انسانیت، عدل، انصاف در نزد این‌ها، حرف‌های مهمل بافی است.

وی ادامه داد: وضع غزه را می‌بینند و از ظلم حمایت می‌کنند، چه کسانی مدعی هستند و حمایت می‌کنند؟ انگلیس و آمریکا.

آیت‌الله جوادی آملی در ادامه تصریح کرد: اهل‌بیت عصمت و طهارت گفتند: علم، خوب است اما علم، چراغ است و از چراغ هیچ، یعنی هیچ به سالبه کلیه، هیچ کاری ساخته نیست، چراغ باید نور بدهد، از چشم فقط باید نور بخواهید اما از چشم اگر نجات بخواهید کاری از دستش برنمی‌آید، چشم می‌بیند مار و عقرب را ولی آنکه فرار می‌کند دست و پای سالم هست، علم را باید عقال کنید و به جان خود گره بزنید و اگر گره نزنید، یک چیز رهایی است، و بالعقل یعتقل! این الان در جامعه بشری نیست.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند و ضربات سنگینی به پیکر رژیم اشغالگر صهیونیستی وارد نمودند.

ارتش رژیم صهیونیستی که توان مقابله با رزمندگان مقاومت را ندارد از همان ابتدای عملیات در جنایتی آشکار اقدام به بمباران بی وقفه مناطق مسکونی، بیمارستان ها و مراکز دینی و مدارس غزه کرده است که در اثر آن تا این ساعت چهار هزار و ۷۴۱ فلسطینی شهید و ۱۴ هزار و ۲۴۵ نفر دیگر نیز زخمی شده اند. در میان شهدای فلسطینی یک هزار و ۸۷۳ کودک، یک هزار و ۲۳ زن و ۱۸۷ سالخورده وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.