کد خبر : 12999
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 9:18

تصویب پرداخت ۹۲۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در قم

تصویب پرداخت ۹۲۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در قم
در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان پرداخت ۸۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به صنایع، ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی و ۱۲ ریال تسهیلات به بخش گردشگری تصویب شد.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ در بیستمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان پرداخت ۸۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۰ واحد صنعتی، ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی و ۱۲ ریال تسهیلات به بخش گردشگری تصویب شد که در مجموع زمینه ایجاد و تثبیت ۲۵۳ شغل را فراهم می‌کند.

استاندار قم در این کارگروه با اشاره به اینکه وضعیت پرداخت تسهیلات در زمینه رونق تولید، صنعت و کشاورزی استان قم در مقایسه با سایر استان‌ها عقب‌تر و صعیف‌تر عمل شده است گفت سازمان صمت و جهاد کشاورزی باید با شناسایی واحد‌های تولیدی نیازمند نقدینگی زمینه پرداخت تسهیلات بیشتری را فراهم نمایند.

وی افزود: باید تلاش شود که تسهیلات بیشتری برای رونق تولید و افزایش سرمایه در گردش به شرکت‌ها پرداخت شود.

سیدمحمد آقامیری اختصاص تسهیلات به تولید باعث اصلاح نرخ اشتغال و نرخ سرمایه گذاری در استان و یکی از عوامل کاهش تورم بیان کرد و افزود: پرداخت هدفمند تسهیلات به بخش تولید ضروری است و اگر تسهیلات هدفمند به تولید پرداخت شود باعث رونق تولید و کاهش تورم می‌شود.

وی افزود: بانک‌ها در بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری باید از محل سهمیه تسهیلات استان به شرکت‌های نیازمند نقدینگی، تسهیلات بیشتری پرداخت نمایند تا رتبه استان در زمینه پرداخت تسهیلات بهبود یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.