کد خبر : 8097
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1402 - 8:30

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم:

آمار طلاق در استان قم کاهش یافته است

آمار طلاق در استان قم کاهش یافته است
معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: آمار طلاق قم در میان استان‌های مختلف کشور از سوم به هشتم رسیده است اما این دستاورد کافی نیست و باید بیش از این‌ها کار کرد تا آمار طلاق بیشتر کاهش یابد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ احمد حاجی‌زاده در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: از معاون وزیر ورزش و جوانان تقاضا داریم که اگر قرار است اعتبارات مالی به تشکل‌ها پرداخت شود از مسیر مدیریت استان انجام شود تا بتوانیم در این مسئله کنترل و نظارت داشته باشیم.

وی اضافه کرد: وظیفه ما مسئولان این است که از جوانان انسان‌های در تراز انقلاب بسازیم تا آینده ایران عزیزمان را بسازند. در حوزه امور جوانان هرچقدر فعالیت کنیم باز هم کم است و می‌توان اقدامات مثبت‌تری انجام داد.

معاون سیاسی استانداری قم اشاره کرد: به لطف خدا و تلاش مدیران، رتبه استان در بحث آمار طلاق از رتبه سوم به هشتم رسیده است. البته این آمار کفایت نمی‌‌کند و بیش از این‌ها باید آمار طلاق در قم کاهش یابد.

حاجی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: دستورات رئیس جمهور در حوزه تسهیل‌گری در امور جوانان باید اجرا شود. همه دستگاه‌های دولتی و اجرایی نسبت به امور جوانان باید توجه داشته باشند و بخشی از تمرکز خود را به این موضوع اختصاص دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.