کد خبر : 13562
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 9:07

دستگاه‌های دولتی با تمام توان در ایام نیمه شعبان در خدمت باشند

دستگاه‌های دولتی با تمام توان در ایام نیمه شعبان در خدمت باشند
استاندار قم، در جلسه ستاد تسهیلات زائران گفت: دستگاه‌های دولتی و اجرایی برای برگزاری جشن نیمه‌شعبان همه ظرفیت خود را به میدان بياورند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم که  در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های دولتی، اجرایی و هیئات مذهبی استان موظف هستند در راستای برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت صاحب‌الزمان(عج) در نیمه شعبان، همه ظرفیت خود را به میدان بیاورند.

وی افزود: تمامی امکانات استان براب باشکوه برگزار شدن این مراسم جهانی پای کار بیاید و خدمت‌رسانی به زائرین و مجاوران به شکل مناسب صورت بگیرد.

آقامیری بیان داشت: طبق دستورات وزیر کشور به برخی وزارتخانه‌ها و استان‌های همجوار، امکانات آنان نیز جهت خدمت‌رسانی به زائران حضرت در مسجد مقدس جمکران استفاده می‌شود.

استاندار قم گفت: مدیران استان موظف هستند تا در جهت رفع نقاط ضعف مجموعه‌های تحت امر خود، در راستای خدمت به زائرین، برنامه‌ریزی زمان‌بندی شده و عملیاتی داشته باشند.

آقامیری با تاکید بر اهتمام جدی مسئولان استان برای تامین زیر ساخت‌های اساسی و مورد نیاز زائرین، بیان کرد: مدیران استان تعامل، مشارکت و همکاری لازم را با مسئولین مسجد جمکران داشته باشند و کاستی‌های موجود را مرتفع کنند.

استاندار قم با بیان اینکه ‌نیروهای نظامی و انتظامی ملاحظات امنیتی را با دقت کافی مدنظر داشته باشند، بر خدمت‌رسانی همه دستگاه‌ها تاکید کرد و گفت: باید کوشش کنیم که جشن بزرگ نیمه‌شعبان که با حضور گسترده مردم مومن برگزار می‌شود، با کیفیت بسیار بالایی صورت بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.