کد خبر : 12766
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1402 - 9:50

مدیرعامل شرکت توزیع برق قم:

سرمایه‌گذاری برای تولید ۲۶۵ مگاوات برق خورشیدی در قم نهایی شد

سرمایه‌گذاری برای تولید ۲۶۵ مگاوات برق خورشیدی در قم نهایی شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق قم سرمایه‌گذاری در انرژی‌های تجدیدپذیر را مورد توجه قرار داد و گفت: هم اینک روند احداث ۲ نیروگاه برق خورشیدی با ظرفیت تولید سالانه ۲۶۵ مگاوات انرژی تجدیدپذیر در استان آغاز شده‌است.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ یوسف صادقی  اضافه کرد: در همین خصوص احداث نیروگاه خورشیدی ۲۲۵ مگاواتی در محدوده دریاچه حوض‌سلطان آغاز شده که یکی از طرح‌های شاخص در احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین یک نیروگاه خورشیدی با ظرفیت تولید سالانه ۴۰ مگاوات برق نیز در محدوده جاده قم – گرمسار نیز در دست احداث است.

مدیرعامل شرکت برق قم اظهار کرد: درحال حاضر بزرگ‌ترین نیروگاه‌های خورشیدی قم ظرفیت تولید ۱۰ مگاوات برق دارد که این نیروگاه‌های جدید می‌تواند تحول چشمگیری در سرمایه‌گذاری در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر در استان را رقم بزنند.

صادقی خاطرنشان کرد: قم به دلیل داشتن روزهای آفتابی زیاد در طول سال، ظرفیت بسیار مطلوبی در توسعه و سرمایه‌گذاری در انرژی‌های تجدیدپذیر دارد.

وی بیان داشت: سال گذشته ۳۲۰ کیلووات بر ساعت انرژی خورشیدی و تجدیدپذیر در قم به فروش رفته که نشان از ورود این استان به سرمایه‌گذاری در بخش نیروگاه‌های خورشیدی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.