کد خبر : 9726
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402 - 18:01

معاون اداره ورزش و جوانان قم خبر داد:

قمی‌ها در المپیاد استعدادهای برتر کشور سه پله صعود کردند

قمی‌ها در المپیاد استعدادهای برتر کشور سه پله صعود کردند
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: این استان در پایان چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور با کسب ۱۸ مدال و کسب رده چهاردهم سه پله نسبت به سال قبل صعود کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ محمد علیمردانی  اظهار داشت: استان قم با کسب این تعداد مدال در جدول رده بندی در بین استان‌های کشور در رده چهاردهم قرار گرفت در حالیکه سال گذشته قم در المپیاد استعدادهای برتر کشور هفدهم شده بود.

وی با اشاره به این که مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور هر سال با هدف کشف استعدادهای رده های پایه برگزار می شود گفت: امسال نیز استان قم در بخش های پسران و دختران نمایندگانی در رشته های مختلف داشته است.

وی ادامه داد: پسران ورزشکار قم در پایان مسابقات ۶ مدال طلا، سه نقره و چهار مدال برنز مسابقات را کسب کردند.

وی افزود: ورزشکاران تیم های اعزامی دختران قم به المپیاد استعدادهای برتر کشور نیز موفق به کسب چهار مدال نقره و یک برنز شدند.

علیمردانی ابراز داشت: مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در رشته های گوناگون با میزبانی استان های مختلف کشور در حال برگزاری است و استان قم در هیچ رشته ای از مسابقات میزبانی نداشته است.

وی ادامه داد: دوره چهارم المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور از نیمه مردادماه امسال آغاز وتا ۲۸ شهریورماه ادامه داشت و استان قم در۲۳ رشته ورزشی مختلف در این دوره حاضر بود.

وی گفت: ورزشکاران قمی در رشته های زورخانه ای، تنیس روی میز و کشتی در بخش پسران، در رشته های تیراندازی و گلف دربخش دختران و در رشته های بدمینتون، دوومیدانی و تکواندو در هر دو بخش پسران و دختران موفق به کسب مدال شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.