کد خبر : 14171
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 فروردین 1403 - 10:09

تأمین امنیت نظام اسلامی عبادت است

تأمین امنیت نظام اسلامی عبادت است
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها گفت: تأمین امنیت نظام اسلامی عبادت محسوب می‌شود و سپاه از جمله نیروهایی است که در این مسیر خدمات زیادی را ارائه کرده است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ آیت‌الله سید محمد سعیدی، در دیدار نوروزی سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه علی‌بن‌ابی‌طالب قم، که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با بیان اینکه سپاه امید کشور است، اظهار کرد: سپاه نیرویی است که از ابتدای تشکیل تاکنون خدمات بزرگی را به نظام و کشور ارائه کرده است و از جایگاه بالایی در نگاه مقام معظم رهبری برخوردار است.

 وی با اشاره به آغاز سال جدید و دعای تحویل سال گفت: ما در این دعا از خداوند می‌خواهیم بهترین حال را در سال پیش رو نصیب ما کند و لازمه بهترین حال این است که به آنچه از طرف خدا می‌رسد راضی باشیم.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه هر چیزی که از طرف خدا برسد خوب است، افزود: انسان باید به آنچه خدا از او خواسته عمل کند و در چارچوب حرکت کند.

سعیدی گفت: برخی از افراد وقتی اعتباری پیدا می‌کنند از چارچوبی که برای آن‌ها قرار داده شده خارج می‌شوند و می‌خواهند در همه امور دخالت کنند که این باعث اختلال در بقیه بخش‌ها نیز می‌شود؛ بنابراین ارائه نظر مشورتی و کمک‌کردن خوب است، ولی بیش از این مقدار به مصلحت نیست.

 وی با تأکید بر اینکه دشمن روی کم‌کاری ما در بخش امنیت حساب باز کرده است و مترصد فرصتی برای ضربه‌زدن به نظام و ملت ایران است، اضافه کرد: تأمین امنیت نظام اسلامی عبادت محسوب می‌شود و سپاه از جمله نیروهایی است که در این مسیر خدمات زیادی را ارائه کرده است و ما باید قدردان این زحمات باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.