کد خبر : 14903
تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 6:58

جشن روز دختر و محفل قرآنی ستاره‌ها در جوار حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد

جشن روز دختر و محفل قرآنی ستاره‌ها در جوار حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد
جشن روز دختر و محفل قرآنی ستاره‌ها با اجرای عوامل برنامه تلویزیونی محفل و حضور سخنرانان،مداحان، شاعران و هنرمندان بزرگ کشور در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  جشن محفل قرآنی ستاره ها در میدان آستانه قم با اجتماع عظیم دختران، بانوان و خانواده های قمی برگزار شد.

این مراسم باشکوه با حضور میهمانان برنامه تلویزیونی محفل برگزار شد و در این محفل ستاره های قرآنی، دختران نوجوان و گروه های مختلف به اجرای برنامه های سرود و قرائت قرآن پرداختند.

همچنین صابر خراسانی در این ویژه برنامه به شعر خوانی در مدح امیرالمؤمنین(ع) و اهل بیت(ع)‌ به ویژه حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) پرداخت و در ادامه قاریان قرآن از جمله آقای نجفی برنامه اجرا کردند.

عبدالرضا هلالی و و حسین طاهری نیز در این جشن باشکوه برای حاضران به مداحی پرداختند و نورافشانی میدان آستانه پایان بخش این مراسم بود.

همچنین در این مراسم برای ۵ هزار یتیم دختر و پسر با نام های معصومه و رضا از مردم تقاضای کمک شد و مردم می توانند با مراجعه به سایت برنامه تلویزیونی محفل کمک های خود را اهدا کنند.

لازم به ذکر است همزمان با دهه کرامت ستاد ملی دهه کرامت برنامه های متنوعی را در سراسر کشور برای دختران و خانواده ها در نظر گرفته است که خانواده ها با مراجعه به سایت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری در این ویژه برنامه های جشن در سراسر کشور شرکت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.