کد خبر : 15379
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1403 - 12:03

دستگاه‌های قم در زمینه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر اقدام کنند

دستگاه‌های قم در زمینه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر اقدام کنند
استاندار با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید در زمینه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کمک کنند، گفت: ما در استان مجری هستیم و اگر با این موضوع به‌صورت ریشه‌ای برخورد نکنیم به‌تدریج گسترش پیدا خواهد کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سید محمد آقامیری در نشست ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان قم با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در زمینه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، گفت: ما در محیط‌های عمومی گهگاه با مواردی مواجه می‌شویم که نیاز به امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر دارد و اگر از این ناهنجاری‌ها جلوگیری نشود و به اپیدمی و همه‌گیری تبدیل شود کار سخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما دو دهه قبل تقریباً در قم خانم بدون چادر نداشتیم، گفت: فضای فرهنگی استان قم به‌گونه‌ای بود که اقلیت کم حجاب هم تابع اکثریت می‌شدند اما امروز رویکردی در کشور درحال‌رشد است که ضد ارزش‌ها را ارزش و ارزش‌ها را ضدارزش قلمداد می‌کند و این باعث شده مسئولیت ما بیشتر شود. قم شهر اهل بیت(ع) و مقدس است بنابراین ما باید قم را با خود قم مقایسه کنیم تا حالت تقدس این شهر باقی بماند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید در زمینه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کمک کنند، افزود: ما در استان مجری هستیم و اگر با این موضوع به‌صورت ریشه‌ای برخورد نکنیم به‌تدریج گسترش پیدا خواهد کرد.

آقامیری گفت: ما مصوبه‌ای را آماده کرده‌ایم که الزام کنیم هر فردی که می‌خواهد وارد یک دستگاه دولتی شود باید الزاماً حجاب اسلامی داشته و محجبه باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.