کد خبر : 15670
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1403 - 8:56

فرهنگ نگار گزارش می‌دهد؛

رفع مشکلات مهم‌ترین دغدغه رئیس‌جمهور شهید

رفع مشکلات مهم‌ترین دغدغه رئیس‌جمهور شهید
تمام تلاش رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی تحقق مطالبات و رفع مشکلات مردم در نقاط مختلف ایران بود و در این موضوع به دورترین نقاط کشور سفر می‌کرد.
۵/۵ - (۲ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  آیت‌الله شهید ابراهیم رئیسی نمونه بارز یک مدیر انقلابی بود و در طول بیش از ۳۳ ماه خدمت به مردم فصل جدیدی از خدمت شبانه‌روزی به محرومان و ملت را به یادگار گذاشت.
این شهید بزرگ در عمل همه معیار‌های یک مدیر انقلابی را به معرض نمایش گذاشت و ساده‌زیستی را در او می‌توانستیم به‌راحتی ببینیم.
شهید آیت‌الله رئیسی در سه سال خدمت خود به مردم باعث توسعه اقتصادی در همه ابعاد و توسعه زیرساخت‌های کشور شد و همین مسائل باعث رضایت مردم از او بود. شهید جمهور نشان داد بدون معطل گذاشتن کشور و اتکا به مردم و ظرفیت داخلی می‌توان کشور را توسعه داد و به خودکفایی رساند.

آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهوری ولایی، جهادی و خدوم بود
از همین رو آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان، اظهار داشت: در خصوص رئیس‌جمهور شهید رهبر معظم انقلاب فرمودند: رئیسی عزیز، خستگی نمی‌شناخت.
وی ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهوری مردمی، ولایی، انقلابی، جهادی و خادم مردم بود که این اتفاق باعث حزن و اندوه فراوان مردم شد. عضو خبرگان رهبری با اشاره به مردمی‌بودن آیت‌الله رئیسی، گفت: آیت‌الله رئیسی همیشه در خدمت انقلاب و نظام بود و در نهایت هم در راه خدمت آسمانی شد.

این در حالی است که در پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی آمده است: «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت. در این حادثه‌ی تلخ، ملت ایران، خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد. برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت، ازاین‌رو آزردگی‌هایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان، مانع تلاش شبانه روزیش برای پیشرفت و اصلاح امور نمی‌شد.»
بله همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند آیت‌الله شهید رئیسی برای پیگیری مشکلات مردم به‌صورت شبانه‌روزی در هر نقطه از کشور حاضر می‌شد و برای پیشرفت کشور از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی‌کرد.

پایبندی به عهدی که با مردم بسته بود
از همین رو  حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین بنیادی، استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی، اظهار داشت: ازدست‌دادن انسان‌هایی که دل به خدا و خدمت به مردم داده بودند که این باوری عمومی برای ملت شریف ایران عزیز بود که رئیس‌جمهور شهیدشان بااخلاص و تلاش مثال‌زدنی تمام همت خود را در جهت پیشرفت و آبادانی کشور، بکار بسته تا امیدها زنده‌تر و نشاط مردم ارزنده‌تر از همیشه در میان جامعه، خود را نشان دهد و در این راه مقدس، خستگی نمی‌شناخت و طعنه‌ها و هجمه‌ها بر او تأثیری نداشت و اینک او و همراهان او با کوله‌باری از خدمات شایسته و کارنامه‌ای درخشان، مهمان رب‌العالمین است.
این استاد برجسته حوزه در ادامه با اشاره به چند ویژگی از عهد و پایبندی‌ها شهید خدمت، آیت‌الله رئیسی، گفت: وفای به عهد با مردم در سال‌هایی که به علل گوناگون اقتصاد و معیشت مردم دچار سختی شده و مشقت‌هایی را برای اقشار آسیب‌پذیر، ایجاد کرده بود، در میان مردم بود و از نزدیک مشکلات را لمس و احساس می‌کرد، تمام عوامل اجرایی را برای برطرف نمودن موانع به صف می‌کرد و لحظه‌ای آرام نبود، چنان‌که آرامش را از خود سلب نموده بود تا بتواند از مسیر درست، فضای جامعه را در دوران تحریم و ناکارآمدی‌ها، سامان ببخشد.
وی عنوان کرد: سفرهای ساده و مستمر استانی، جلسات و سخنرانی‌ها و گزارش عملکرد دولت در رسانه‌ها، مردم را به این باور رسانده بود که سید ابراهیم رئیسی از جنس مردم است و برای مردم است و یادآور صفا و صداقت مسئولین در دهه اول انقلاب را تداعی می‌نمود؛ سلیم‌النفس، سلیم‌القلب و سلیم‌العمل بود.

یکی از وعده‌های الهی اجر عظیم برای کسانی که راهشان مجاهدت و جهاد در راه خداست، است و رئیس‌جمهور شهید و همراهان در این مدت کوتاه خدمت‌رسانی این موضوع را ثابت کردند که برای حل مشکلات مردم و رسیدگی به مشکلات و مطالبات آنها در جای‌جای نقاط ایران عزیز حاضر می‌شوند از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی‌کردند همین شد که شهدای این سانحه پاداش عظیم خود را که همان شهادت است از حضرت باری‌تعالی دریافت کردند.

زهرا صفری

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.