کد خبر : 6184
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 17:28

آغاز بکار نخستین جشنواره «تئاتر چلچراغ» با موضوع عفاف و حجاب

آغاز بکار نخستین جشنواره «تئاتر چلچراغ» با موضوع عفاف و حجاب
نخستین جشنواره «تئاتر چلچراغ» با محوریت تبیین ۴۰ شبهه در موضوع حجاب و عفاف به زبان هنر در ۲۲ حوزه بسیج خواهران قم آغاز بکار کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛معاون فرهنگی هنری سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در آئین آغاز بکار نخستین جشنواره «تئاتر چلچراغ» با بیان اینکه این جشنواره از امروز در ۲۲ حوزه بسیج خواهران و مساجد استان با محوریت تبیین ۴۰ شبهه در موضوع حجاب و عفاف آغاز می شود گفت: در هر حوزه بسیج سه گروه تئاتر با استفاده از دانش و تجربیات کارگردان و نمایش نویس برتر استان تمرین و اجرا خواهد کرد.

سرهنگ بادینلو با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در هفته دفاع مقدس از سی و یکم شهریور تا ۶ مهر برگزار خواهد شد گفت: از هر حوزه بسیج خواهران یک گروه تئاتر به عنوان گروه ممتاز معرفی می‌شود و در سال تحصیلی در مدارس استان اجرای نمایش خواهند داشت.

وی افزود: علاقمندان برای بازی در نمایش‌ها می‌توانند به حوزه های بسیج خواهران و یا مساجد استان مراجعه کنند.

سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) نیز در این مراسم با بیان اینکه «هنر» بهترین ابزار برای انتقال پیام به مخاطب است گفت: در موضوع «حجاب و عفاف» می‌توان با بهره‌گیری از «هنر تئاتر» الگوسازی، بیان فواید رعایت کردن حجاب، مضرات رعایت نکردن حجاب را به طور غیر مستقیم به مخاطب جوان و نوجوان ارایه کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.