کد خبر : 5518
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1402 - 17:18

دبیر علمی جشنواره فرهنگی و هنری ارادت مطرح کرد:

چشم‌انداز طراحی جایزه بزرگ غدیر در مسیر جشنواره ارادت

چشم‌انداز طراحی جایزه بزرگ غدیر در مسیر جشنواره ارادت
دبیر علمی جشنواره فرهنگی و هنری ارادت گفت: جایزه بزرگ غدیر را در رشته‌های مختلف به افرادی که غدیر را اصل قرار داده‌اند، اهدا می کنیم.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ حامد حجتی در آیین رونمایی از نشان و پوستر جشنواره فرهنگی و هنری «ارادت» با موضوع غدیر که پیش از ظهر امروز سه شنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۲ با حضور علما، شعرا، اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و ادب در بنیاد فرهنگی امامت قم برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد امامت یکی از مراکز تخصصی است که سال‌ها در حوزه امامت فعالیت علمی، پژوهشی و آموزشی دارد.

وی با اشاره به اینکه ارائه هنری و ادبی آثار بنیاد برای عموم مردم یکی از اقدامات این مرکز است، مطرح کرد: نخستین گام در این عرصه با برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری ارادت برداشته شد.

دبیر علمی جشنواره فرهنگی و هنری ارادت با بیان اینکه جمع بندی آثار ارسال شده در ایام مباهله انجام خواهد شد، عنوان کرد: خوشبختانه در سالیان گذشته آثار خوبی در حوزه غدیر تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش کردیم در این جشنواره مردم با مفاهیم غدیر بیش‌تر آشنا شوند، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در سال آینده بخش فیلم کوتاه ۱۱۰ ثانیه‌ای، تیزر، موشن گرافیک، مستند، کلیپ و … را به مجموعه آثار اضافه کنیم.

حجتی با بیان اینکه در بخش فرهنگی به کتاب‌خوانی توجه ویژه‌ای داریم، تصریح کرد: برای این پویش آثاری را انتخاب کرده‌ایم که تمام مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: در این عرصه دو پویش خلاصه‌نویسی و اصل کتاب راه انداخته‌ایم.

دبیر علمی جشنواره فرهنگی و هنری ارادت اضافه کرد: امیدواریم در ادامه مسیر جشنواره بتوانیم جایزه بزرگ غدیر را در رشته‌های مختلف به افرادی که غدیر را اصل قرار داده‌اند، اهدا کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.