کد خبر : 7678
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 - 9:21

سارقان اماکن خصوصی در قم دستگیر شدند

سارقان اماکن خصوصی در قم دستگیر شدند
فرمانده انتظامی قم از دستگیری سارقان اماکن خصوصی در این شهرستان و انهدام باند آنها خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سرهنگ “امیر مختاری” در این خصوص، اظهار داشت: در پی گزارش چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران شعبه مبارزه با سرقت اماکن با انجام یکسری تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی ۲ نفر از متهمان را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

مختاری ادامه داد: در ادامه اقدامات صورت گرفته دیگر همدست سارقان نیز شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر شد و مالخران این باند نیز که امر سرقت را تسهیل می کردند، شناسایی شدند و ضمن دستگیری آنان اموال مسروقه نیز کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم بیان داشت: در نهایت پنج نفر سارق و مالخر در این خصوص دستگیر و ضمن اعتراف به ۱۳ فقره سرقت، پرونده قضائی برای آنها تشکیل شد و با اقدام و قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

مختاری ضمن اشاره بر کم توجهی شهروندان در نگهداری صحیح از اموال ارزشمند خود و بی توجهی نسبت به رعایت نکات ایمنی شامل دوربین مداربسته، نگهبان و سیستم هوشمند هشدار دهنده را از علت های گرایش سارقان به سرقت در این بخش نام برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.